water wartjes

Hello,

Hebben jullie de gouden tip tegen waterwratjes?
Ninthe heeft er nu bijna een jaar last van.
Ik heb bethadine al geprobeert, ben net begonnen met spray away, maar weet niet of dat het nou is.

Hebben jullie DE tip voor ons?
Alvast bedankt.

Vano mama van Ninthe

Hoi,

Ik kom van het zomer 2007 forum en mijn zoontje heeft vorig jaar 128 waterwratjes gehad(ja ik heb ze een keer allemaal geteld) maar bij mij deed de betadine scrub wonderen, elke dag helemaal inmasseren intrekken laten en ja hoor ze verdwenen stuk voor stuk, wel met veel geduld maar toch weg!
Hij heeft wel nog heel veel gaatjes in zijn huidje zitten maar dat is helaas niet anders...

Veel succes, groetjes van Mascha

Mijn dochtertje heeft er nu nog 1 maar bij mij hielp helemaal niets...van alles geprobeerd, spray away, homeopathie etc. Maar echt helpen deed het niet. Uiteindelijk gingen ze vanzelf een voor een weg. Ze heeft ze gehad van maart 2008 tot nu ongeveer, dus bijna anderhalf jaar. Je hebt er weinig aan, maar je geduld wordt er vast mee beloond!

groetjes,
Patty

Hoi,

Hier helaas ook geen goude tip, ook wij hebben al veel geprobeerd, spray away, een ander goedje. Alles werkte niet en gaf uiteindelijk alleen maar pijn. Nu gaan ze opeens weg, nog niet allemaal maar wel al een rijtje. Tess heeft ze ook al heel lang, meer dan een jaar.

Betadine scrub? Deed dat niet heel veel pijn? Hier gaan ze vaak open en zit alles onder het bloed en doen ook vaak pijn. Heb soms echt medeleiden met haar.

Sterkte, het is een naar virus!

Liefs Nanda

PS. Kregen jullie ook van die opmerkingen dat het vies was of heel besmetelijk? Op het kdv hebben ze haar een keer een t-shirt aan gedaan over een zomerjurk want het was zo besmetelijk, ja voor haar zelf en als je er vatbaar voor bent maar niet voor de rest van de wereld... maar goed...

Nou, Stan heeft er nu ook last van. ik heb gehoord dat ze vanzelf weer weg gaaan en behalve dat ze besmettelijk zijn voor zichzelf ze eigenlijk alleen maar lastig zijn. Maar dat ze er zo lang kunnen blijven zitten wist ik niet. Ach tot nu toe heeft hij er niet zo heel veel last van.
Maar als iemand DE tip heeft dan houd ik me aanbevolen.

Liefs Jeske

elise heeft ook waterwratjes gehad
bij haar waren ze regelmatig ontstoken en zaten er puskoppen op of gingen ze kapot en waren ze aan het bloeden
Wij zijn toen naar een dermatoloog gegaan en die heeft ze allemaal weggesneden
we moesten dan thuis verdovende zalf erop doen een half uur voor de afspraak en dan schrapte zij ze weg met een klein mesje
daar had elise verder helmaal geen pijn van

Saskia

hier ook, elisa heeft er nu al bijna 2 jaar last van!!! Niets helpt, ik wacht maar af tot ze verdwijnen ze lijken minder te worden maar dan komen er toch weer een hoop bij!! Ik hoop niet dat Sven ze ze van haar erft zeg maar. Maar ik hou het in de gaten voor DE gouden tip

Terug
Bovenaan