water

ik moet mijn dochter van 2 maand water bijgeven door de hitte. Ze drinkt dit wel, maar doordat het vloeibaarder is dan de pap gaat het makkelijker door de speen. ze verslikt zich dan en volgens mij hoest ze niet al het water op want dat hoor ik daarna aan haar ademen. Kan ze hierdoor geen water in haar longen krijgen?
 
Hoi,

Waarom geef je haar voor het water geen speen voor pasgeborenen: daar zitten minder gaatjes in, en dan komt het water en niet zo gemakkelijk uit.

groetejs,
michelle.
 
krijgt ze dan pap bij 2 maanden en geen melk? melk is bijna zo dun als water. mijn dochter is in de hitteweek van aug geboren en kreeg bij 3 dagen al water. wel een speentje voor pasgeborene.
 
dankjewel voor de goede raad. Ik gebruik de Aventspeen voor pasgeborenen. De melk die ze krijgt is dikker dan de gewone omdat ze last heeft van reflux. Daardoor kreeg ze speciale voeding voorgeschreven die in de maag dik wordt zodat het niet meer zo makkelijk naar boven komt. Die gaat ook wat moeilijker door de speen daarom is ze gewoon van harder te zuigen en verslikt ze zich in het water. Vandaag gaat het al wel wat beter.
 
Terug
Bovenaan