water

Hoi,

Mijn zoontje is ruim 6 mnd. Hij krijgt alleen nog melk te drinken. Nu adviseerde het cb als hij extra vocht nodig heeft om water te geven ipv sapjes. Nemen jullie dan gewoon water uit de kraan? Is dat dan niet te koud? Of gebruiken jullie spa blauw?

Groetjes Sanne
 
hoi,


Ik heb altijd water uit de kraan gebruikt en het kan geen kwaad.
Het is ook goed voor de weerstand en voor de tanden als jouw kindje al tandjes heeft of door krijgt!
Je kan ook gewoon spa blauw gebruiken als je dat liever hebt.

Veel succes!!

                                                            Groetjes een trotse moeder
 
Hoi!
Ik heb ook sapje geprobeerd (kant en klaar, dure grap) en diksap, thee en water, Maar meneertje spuugt alles er weer uit. Hij krijgt nog wel 4 flessen Nutrilon 2 maar dat zal binnenkort wel 3 flessen worden want hij laat steeds wat fles staan. Hij lust geen pap. Hij is volgende week 7 maanden. Is extra drinken echt een must?

Groeten,
Taatje, mama van Jamey (26-9-2005)
 
Hoi,
Je kan idd gewoon kraanwater geven. Is alleen maar gezond.
Quinten krijgt meestal carvan cevitam en af en toe water. Maar dat vindt hij niet zo.
Extra drinken is best belangrijk. En dan natuurlijk vooral als het warmer wordt.
Quinten drinkt in de zomer best veel erbij. Wij drinken dan toch ook meer?
Succes ermee en groetjes Melanie
 
Wij hebben van het begin af aan spa blauw gebruikt, zowel voor het klaarmaken van de flesjes als het maken van een lekker sapje.
Wij gebruiken het nu ook nog steeds, ik vind het zelf ook lekker.  
Hier is het water namelijk ontzettend kalkrijk en smaakt écht vies!!
 
Hoi,

Ik gebruik gewoon kraanwater voor mijn zoontje.
Je kan trouwens ook lauwe thee in plaats van water geven. Bijvoorbeeld kamille- of rooibos thee.

Groetjes Marieke
 
Terug
Bovenaan