waterbed

Hoi,

Heeft er iemand ervaring met bevallen op een waterbed.
Ik weet dat je niet zo op een waterbed kan bevallen, maar ik hoorde van iemand als je 1 of 2 matrassen op het bed legt dat je er dan prima op kan bevallen. Wat doen jullie, zettten jullie gewoon een 1 pers bed klaar of bevallen op het waterbed?

Groetjes Sanne
 
hoi

wij hebben ook een waterbed maar ik zet een 1 persoonsbed in de babykamer neer en na de bevalling weer lekker snel in mijn warme waterbed en dan gebruik ik hem alleen voor de controles en zodra de hulp weg is gaat het extra bed ook weg.
groetjes patries
 
Hoi!

Wij hebben ook een waterbed, maar in de logeerkamer staat een 'normaal' bed dat op klossen kan. Het liefst zou ik bevallen op de kruk, maar dat is natuurlijk even afwachten hoe dat gaat.

 
ben met mijn tweede op het waterbed bevallen. Heb een softsider en heb hier twee lange planken (oude deur zonder klinken natuurlijk kan ook)  opgelegd en hier eenpersoons matras op. Ging heel goed, gelijk ook op goede hoogte. Met mijn derde waren wij ondertussen naar zolder verhuisd, dit was mij wat te ver weg van de badkamer en toilet. Toen op logeerbed bevallen, echter dit matras was wat aan de zachte kant, dus ik lag in een grote plas vruchtwater......
Weet dus nu ook pas waarom ze niet willen dat je op een waterbed bevalt, deze geeft teveel mee...... Maarja bij ons was het dus precies andersom, waterbed ging fantastisch en het logeerbed was te zacht....
Hopelijk hiermee je vraag beantwoord???
 
Wij hebben ook een waterbed, maar een veel te kleine slaapkamer.
Dus logeerbed op blokken in de woonkamer (wel lekker slapen in waterbed hoor) alleen voor de bevalling. Het mocht wel van de vk, maar er was echt geen ruimte in de slaapkamer...
 
Terug
Bovenaan