waterbevalling

Hallo aanstaande moeders!
Ik ben Christa, ik ben 29 jaar en ik ben zwanger van ons eerste kind. Ik ben 11 mei 2006 uitgerekend.
Nu heb ik een vraag. Graag zou ik in bad bevallen. Nu heb ik bij waterkinderen.nl gezien waar ik zo'n bad kan huren (tot zo voor geen probleem). Daar gaat ongeveer 600 tot 700 liter water in. Nu hebben wij thuis een boiler waar 80 liter warm water in kan. Dat zal genoeg zijn voor ongeveer 240 liter water op 37 graden, denk ik zo. Maar dan is het bad natuurlijk nog lang niet vol! HELP! Wie heeft dit eerder meegemaakt of wie weet er een oplossing voor dit probleem? Ik zou er heel erg van balen als ik geen onderwaterbevalling kan doen omdat het warme water op is! Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes, Christa

hoi,
is die boiler een onderdeel van een cv ketel of een apartstaande boiler?
als hij onderdeel is van je cv ketel dan pakt de ketel eerst water van je boiler en ondertussne verwarmt ie de rest zodat dat geen probleem is, anders bel even naar je cv installateur di eheeft vast advies en lukt t echt niet zullen je buren vast wel zo lief zijn om te helpen een lange slang op hun kraan en je hebt wer water...

heel veel succes
brenda

Nee, het is helaas een losstaande boiler. En ik weet niet of mijn buurvrouwtje het prettig vindt als ik haar (over de 70 jaar) midden in de nacht om warm water kom vragen... Die man van de badverhuur kwam zelf met de 'oplossing' met een waterkoker aan de slag te gaan. Maar dat duurt dan dagen voor het bad vol is!

groetjes, Christa

Hoi
Christa,

Dat probleem dat ken ik wij hebben ook zo'n grote boiler in de keuken,en als je met 2 man bent gaan douchen en wil afwassen kan het zijn dat hij leeg is en dat je koud water heb.Bij ons kun je een kastje laten plaatsen zodat hij heel de dag opwarmt kost wel heel veel stoom maar je hebt wel altijd warm water.Misschien is dit de oplossing.En ik geloof dat het kastje bij ons rond de 100 euro koste.Dus wij vonden het  nog al  duur dus hebben het maar niet gedaan dan maar of afwassen of niet twee man achter elkaar douchen.
Hoop dat je er iets mee kan.

Groetjes Haagsemama

Hoi Haagse mamma,

Wat voor kastje is dat precies? Bedoel je een soort tijdklok zodat je de knop 's avonds niet meer hoeft om te draaien? Ik zou heel graag weten hoe zoiets heet, want dat lost mijn hele probleem  op!! Alvast bedankt!
Groetjes, Christa

Hoi Christa,

Dat weet ik niet maar dan moet je het laten plaatsen in de meterkast.
Ik weet niet of je in een flat woont anders even aan de huismeester vragen hoe zo'n kastje heet.Anders een electicine bellen misschien weten die hoe zo'n kastje heet.
Ik ga het nog even na vragen want volgens mij heeft en vriendin van mij z'n kastje dan vraag ik aan haar hoe het heet en.Kijk ik meteen hoe het eruit ziet.

Groetjes haagsemama

Terug
Bovenaan