waterbevalling

wie heeft ervaring met een water/bad bevalling.
ik wil opzich deze keer in bad bevallen.
af hankelijk of we op tijd verhuizen natuurlijk ook.
want onze douche nu is te klein er voor.
en als we op tijd verhuizen die douche is groot genoeg.
ik vond het namelijk erg fijn om onder de douche te staan tijdens de weeen vond jammer dat ik op een duur zelf dacht hmm moet nu maar eens op bed gaan liggen. het kon wel eens te veel weeen worden. bijna al persweeen.
dus mijn vraag wat is jullie ervaring of zouden jullie ook een waterbevalling willen doen?
zelf zit ik ook nog een beetje mee gaat deze bevalling niet te snel en hebben we dan straks voor niks een bad gehuurd. groetjes van mij

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat je nu gewoon moet doen wat je gevoel je ingeeft! Als je nu zoiets hebt van ik zou dan wel in bad willen bevallen dan zou ik zeker ervoor zorgen dat dat zou kunnen. Als je op het moment supreme idd behoefte hebt aan het bad dan kun je er in ieder geval in! Als je toch besluit op het moment supreme dat je het niet wilt dan kun je het gewoon niet doen maar heb je het iig bij de hand!
Succes met beslissen!

Liefs Janne

Hoi Kidsbaby,

ik wilde toen ook graag in bad bevallen maar vond het zo duur toendertijd! En had zelf ook zoiets van; stel dat ik toch in het zhuis belandt... wat ik dus ook deed... in het zhuis mocht ik ook onder een megagrote douche maar ik vond het helemaal niets... wat een verschil weer he met bevallen... daarna heb ik heel lang niet lekker meer in bad gelegen omdat ik al heel snel het gevoel had dat er druk kwam te staan op operatiewond van de ksnede; raar maar het was net of ie ging zweven door de druk van het water... vond het gewoon niet prettig meer... en met alle tijdsdruk ben ik nu trouwense helemaal een snelledouchevrouw geworden... haha...

maar goed, om op het bevallen terug te komen; als je echt daar een supergoed gevoel bij hebt dan zou ik wel de afweging maken om er 2 te huren....