Waterbevalling

Ik wil heel graag in een bad bevallen. Aangezien we zelf geen bad hebben, hebben we en speciaal Bas besteld. Deze is vandaag binnen gekomen!
Ben wel heel benieuwd of het allemaal gaat lukken of dat ik alleen de weeën erin kan opvangen. Van het weekend eerst samen ben het bad testen en genieten!

Hebben jullie speciale wensen voor de bevalling?

Ik heb nog geen idee...maar bad of douche nee bedankt! Vorige keren pushte de verpleging me om in bad te gaan om te ontspannen...ik vind douchen en in bad nooit lekker en toen al helemaal niet...dus dat ga ik zeker niet weer doen..wat een gedoe!
Zou graag als het kan wel eens de baarkruk willen proberen..maar misschien zie ik dat tegen die tijd ook wel niet zitten...!

nee, geen bad voor mij, ik houd zowiezo niet van een bad, bij mijn vorige bevallingen was ik niet onder de douche weg te slaan, dus zal nu ook wel weer zo zijn, vond het water en de warmte ideaal om de weeen op te vangen, daarna naar het ziekenhuis om te bevallen!

Nee geen bad en douche is de vorige keer ook niet goed bevallen. Ik had been weeen en vond het helemaal niks!
Dus gewoon maar naar het ziekenhuis en het over me heen laten komen.

Terug
Bovenaan