waterbreuk?

hallo dames,
ik heb een zoontje van 8 weken en had al een tijdje in de gaten dat zijn ééne balletje groter was dan de andere,
nu zag mijn man vanochtend dat de linker wel veel groter was, ik de huisartsenpost gebeld moesten we langskomen,
blijkt hij een waterbreukje te hebben, heb ik nog nooit van gehoord blijkt niet pijnlijk of gevaarlijk te zijn,
kent iemand dit?
groetjes.

Hoi,
Ik hoor hier eigenlijk niet(zomer 2006) maar zat hier even rond te neuzen en moet even op jouw topic reageren.
Onze zoon van nu 7 jaar heeft ook een waterbreuk gehad in zijn balletje.
Hij was toen een jaar of twee.
Wij natuurlijk ook naar de ha die zei dat het idd geen kwaad kon en het  meestal vanzelf verdwijnt.
Maar het verdween niet dus zijn we vorig jaar(dus na 4 jaar)naar een andere ha gegaan en die vertelde juist dat het zelden vanzelf verdwijnt!
Aangezien hij inmiddels naar school ging en ook moest gaan gymen(en dus douchen) hebben wij beloten hem te laten opereren,om te voorkomen dat hij misschien gepest zou worden.
Pijn heeft hij er overigens nooit aan gehad.
De operatie is zo gepiept en nu heeft hij weer twee gelijke balletjes!
Ik wil je nog wel even waarschuwen voor het volgende.
Onze zoon heeft er jaren mee rond gelopen en de huid rekt daardoor uit,nu kun je (al is het nauwelijks) zien dat de huid wat slapper is.
Dus ga genoeg info inwinnen zodat je dit kunt voorkomen!
Succes ermee,als je nog vragen hebt moet je me maar even opzoeken op het zomer 2006 forum!
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan