waterdichte molton HEMA

Hallo!

Iemand hier op het forum gaf de tip om de waterdichte molton van de HEMA te gebruiken voor de opmaak van ons bed, nu heb ik er een gekocht maar in m'n was- en droog woede heb ik de molton in de droger gestopt...later zag ik dat dat helemaal niet mocht en natuurlijk ook wel logisch gezien het plastic laagje..
Weet iemand (door soortgelijke stommiteit?!) of hij nu nog waterdicht is?

Groetjes Rian, 39 weken

Hoi,

Ik gaf de tip en ben net zo slim geweest als jij! Hij is nog steeds waterdicht, uitgetest door mijn zoontje die laatst zijn eerste ongelukje in bed had.

Syl

ja hoor, na elk ongelukje van mijn dochter gaat hij gewoon in de wasmachine!!.
Hij blijft goed en waterdicht. Nu komt hij niet van de Hema, maar ik denk dat het voor elk merk wel geldt. Ik heb er nu ook 1 onder liggen.
Gr Tanja

Hoi Rian,

Mocht je toch nog onzeker zijn, dan kun je altijd een plens water op het moltonzeiltje gooien en die zie je snel genoeg of het nog waterdicht is. Maar ik denk dat bovenstaande berichten al zeggen dat het zo is.

Ik heb ook een zo ´n moltonzeiltje van de Hema op mijn bed liggen, dat plastic ding uit het kraampakket blijft bij mij nl echt niet op z ´n plaats liggen.

Succes en groetjes Sylvia

Bij ons zijn ze ook alleen in 1 persoons, maar ik zat al te denken om gewoon die 1 persoons los op mijn deel van het bed neer te leggen. Anders ligt er een los plastic zeiltje onder mij die enorm broeit dus kan ik er beter zo eentje los onderleggen... Iedere dag trek ik hem dan wel weer recht.
Ga vanmiddag maar eentje halen denk ik voor dat het straks te laat is

Monique (38 wk)

Ik heb zelf ook een 1 persoons gekocht, ons 2 persoonsbed bestaat namelijk uit 2 matrassen.
Ik schrijf dit berichtje alleen om even te laten weten dat ik ook geen 2 persoons waterdichte molton ben tegengekomen voor degenen die dat zoekt.

Groetjes Rian 39,1

Hallo,

Ik heb die van mij al een week naast het bed liggen. Zo werkt het dus niet. Haha  Ga vanavond maar het bed opnieuw opmaken.
Ik heb wel een 2 persoons en die heb ik van de Wehkamp. kreeg die tip in de winkel. Kost iets van 34 euro. Je krijgt hem de volgende dag thuisbezorgd. Hoef je ook het huis niet uit....

Terug
Bovenaan