Waterdichte schoentjes of laarsjes

Mijn dochtertje van bijna 16 maanden loopt nog niet zelfstandig. Ze wil wel altijd graag met haar zus meedoen in bijv de speeltuin, wat met dit weer natuurlijk niet handig is zonder goede schoentjes of laarsjes. Ik had gevoerde slofjes van aapies, maar die zijn niet waterdicht. Ze heeft maat 19/20 en nog lekkere dikke beentjes. Zo krijg ik de goedkope regenlaarsjes van Scapino niet bij haar aan. Ik zag ook regenlaarsjes die wat korter zijn, dat is misschien een optie. Maar als jullie andere ideeën hebben hoor ik het graag.
 
Regenlaarzen gaan bijna altijd uit met kruipen. Je hebt van playshoes waterdichte overlaarzen die zijn best fijn. Als ze wel aan de hand loopt zou ik schoentjes met die overlaarsjes doen denk ik. 
 
Laarsjes werkten hier inderdaad pas toen ze goed kon lopen. En nog steeds alleen maar als ze loopt, want in de wagen trekt ze ze gewoon uit, ook bij vrieskou ?
Hier hadden we gewoon goede leren schoenen of gympen. Die raakten behoorlijk vertrapt en vies. Maargoed, ze doet toch steeds maar 3 maanden met een paar. En kruipen in een waterplas ofzo deed ik niet, toen ze kon lopen mocht ze er met laarsjes lekker in stampen. Voor het vocht van een beetje modder of gras door schoenen heen is, duurt wel ff. Maar ik had superfit of geox, en geen dunne bunnies of shoesme schoentjes, want daar loopt ze nooit goed op, niet haar model ofzo. Ik weet dus niet hoe snel het vocht daarin trekt. Die zijn wel dunner.
 
Terug
Bovenaan