Waterhoofd baby

<p>Hallo dames,</p><p>Zijn er meerdere moeders hier die een baby hebben of hebben gehad met een waterhoofd? Zoja hoe is dat proces gegaan en heeft het gevolgen gehad voor de ontwikkeling van de baby? </p>

Helaas had mijn zoontje een waterhoofdje door gevolg van een openruggetje. Hierdoor waren ook de kleine hersenen gaan zakken en in bananenvorm gaan zitten. De artsen hebben mij toen verteld dat hij niet levensvatbaar zou zijn waardoor mijn zwangerschap toen is afgebroken bij 23 weken. Misschien een idee om je goed in te laten lichten door de gynaecoloog. Schrijf alle vragen voor je zelf op zodat je achteraf niet met vragen kom te zitten. Mijn verhaal is heel heftig maar ik hoop voot jullie dat alles goed komt. 

Oh wat erg :( lijkt me verschrikkelijk. Veel sterkte!
Mijn zoontje is nu 4 maanden en hij begint langzamerhand een waterhoofd te creëren terwijl hij kerngezond leek. Ik zit er zo erg mee en weet echt niet wat ons te wachten staat.

Hoi, late reactie maar mijn dochter is nu 3 en heeft een paar weken na haar geboorte een drain gekregen. Mocht je vragen hebben dan hoor ik dat graag! Destijds was ik ook op zoek naar antwoorden dus ik weet wat je meemaakt.

Terug
Bovenaan