waterig slijm

Ik heb oongeveer halverwege mijn cyclus slijmerige afscheiding, maar het is heel waterig en doorzichtig. Is dit een teken dat mijn ei eraan komt? Want ik lees alleen maar over taai slijm waar je draden van kan trekken ofzo (jakkie!)

Dat draderige taaislijm waar je het over hebt, dat heb je wel echt hoor!! Raar praatje misschien, maar als je nou afscheiding in je broekje of inlegkruisje hebt gewoon even een wcpapiertje tegenaan drukken en omhoog halen dan zie je echt een soort draadjes!! Heb het zelf ook gehad!! (nu mama van een zoontje van 4 mnd!)

Hoi Joosje,

Het is een teken dat je ei er aan komt, dus ik denk tijdens. Het is trouwens niet zo dat iedereen dat draderige slijm heeft. Lees maar eens op vruchtbaarheid.org. Daar staan ook smerige plaatjes bij, weet je precies wat we bedoelen, haha.
Het draderige slijm schijnt het meest ideaal voor het sperma te zijn. Maar bij sommige vrouwen wordt het niet draderig. Ook als het alleen waterig en doorzichtig is, is dat een teken dat je ei eraan komt.

Zelf heb ik de ene cyclus wel, de andere niet van dat slijm. Deze keer is het bij mij ook alleen waterig en doorzichtig geweest. Het gaat er om dat het slijm van kwaliteit verandert. Als je dat constateert, is dat een teken dat je ei eraan komt.

groetjes, Inge

Terug
Bovenaan