Waterige afscheiding + onderrugpijn CD6

<p>Hi,</p><p>Vorige maand ben ik gestopt met de pil en heb ik een ontrekkingsbloeding gehad van 10/05 tot en met 14/05.</p><p> </p><p>31/05 kreeg ik terug een bloeding (lijkt mij dan een "echte cyclus") en die duurde tot en met 03/06, dus maar 4 dagen.</p><p>Ik ging er zowat van uit dat deze cyclus langer zou duren dan anders, gezien het ontpillen maar gisteren had ik méga dorst, als in echt niet normaal t.o.v. anders. Dus heb netjes veel gedronken. </p><p>Vandaag kreeg ik plots pijn in mijn onderrug en op datzelfde moment kreeg ik enorm veel waterachtige afscheiding. Als in letterlijk water bijna. :) </p><p>Ik zit nog maar aan CD6, maar het lijkt precies alsof ik al ga ovuleren? Kan dat? </p>

Hoi hoi. Die watere afscheiding herken ik heel erg van een jaar geleden. Toen stopte ik met de pil omdat ik er niet meer tegen kon. Het heeft met ontpillen te maken, bij mij tenminste. Ook veel pijn gehad in mijn onderrug. Het zou je ovulatie kunnen zijn, maar het lijkt mij wel heel vroeg. En vaak heb je dan juist wat meer draderige afscheiding. Ik denk dat je lichaam echt even moet wennen. Liefs ?

Toen ik stopte met de pil had ik ook eerst 2 hele korte cycli. 23 en 24 dagen, waar die bij mij van nature meestal 30-35 dagen zijn. Ik weet nog steeds niet of ik toen een eisprong heb gehad of niet. Ik heb ze in ieder geval gemist omdat dat dan wel heel dicht op ms was. Maar er zijn vrouwen die sowieso een korte cyclus hebben en waar de eisprong vrijwel direct na de menstruatie is (of zelfs nog aan het einde van de menstruatie).
Waterige afscheiding is doorgaans echt een teken van vruchtbaarheid. Bij mij beginnen mijn vruchtbare dagen altijd met eiwit-achtig slijm en op het toppunt is het juist heel waterig (wordt dus steeds dunner).

Terug
Bovenaan