Waterige witte afsc

<p>Hoi, </p><p>Vandaag had ik last van waterige maar ook weer niet, witte afscheiding. Het liep eruit alsof het een menstruatie was. </p><p>Ik heb vaker last van afscheiding, maar vaak zie ik weer iets nieuws en zet ik er vraagtekens bij. </p><p>Ik las dat dit je ovulatie kan zijn, echter zou deze als het goed is rond de 12e al geweest zijn. Mijn NOD zit tussen de 26e en de 31e (ik weet het niet zeker). </p><p>Iemand enig idee? Ik heb ook last van een opgeblazen gevoel, misselijkheid en vermoeidheid in vlagen (de rest van de dag op de achtergrond), krampjes en steekjes onderin, zowel links als rechts. </p><p>Aangezien ik wel vaker kwaaltjes heb heb ik geen idee wat het kan zijn. Ik hoop natuurlijk op het goede nieuws, maar zou graag andermans ervaringen willen horen hiermee. Ik word er nogal onzeker van. De week voor mijn ovulatie hebben we geknutseld, de dag zelf ook. </p>
 
Ik had ook een week  anderhalve week naar mijn eisprong last van waterige afscheiding  dus 5 a 6 dagen voor ik ongesteld moest worden. 
En was toen wel zwanger.  Het was ook heel andere afscheiding  als wat ik normaal  had. Ook had ik last  van kleine steekjes  links in mn onderbuik 
Dus nog eventjes een paar daagjes afwachten  en dan testen 
 
Succes 
 
Terug
Bovenaan