WATERIJS

hallo allemaal ben nu z''n 34 wkn zwanger en echt t enigste waar ik aan kan denken is waterijs is dit normaal??? hebben meer zwangere last hiervan kijk ik weet dat je tijdens je zwangerschap aan bepaaltsoort eten behoefte heb maar waterijs ?? wie heeft dit nog meer
 
hoihoi

jammer dat je dit niet eerder vroeg hier hihi ik heb gister 75 waterijsjes weg gegeven die hadden we gekocht in de zomer maar niet meer naar omgekeken hahah
ik ben nu 36 weken en wat ik ineens lekker vind zijn tosti's met heeeel veel kaas hihi
is niet erg hoor hihi
succes ermee
xxje yvon
 
nou yvonnie je zeg dan wel niet erg hahahah wel als je al 20 kilo bent aangekomen hoor pfff moet nog zoveel wekenen tosti's gaan er bij mij ook wel in hahaha bedankd voor je reactie
 
Ik ben 30 wk en ik was er al vroeg bij met ijsjes eten vooral in de zomer. Waterijsjes en ijsklontjes mmmmmmhhhhhh lekker soms midden in de nacht heb ik er trek in.

Me moeder zegt dat niet te veel ijs moet eten dat dat je kindje opzwelt. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook veel ijs gegeten zelf in de winter, maar me kindje was gezond.

Kan alleen aan ijsklontjes denken.

Succes. Maya
 
Hoi,

Ik ben nu 19 weken en heb de hele zomer een waterijsjes tic gehad. At er rustig drie op een avond! Dat is nu weer voorbij, aangezien ik ook een koukleum ben.....


Groetjes,

Gea
 
Terug
Bovenaan