Waterijsje

Hoi

Ik heb even een vraagje. Onze zoon (8 maanden) heeft al een aantal dagen diarree en moet daarom goed drinken wat dus niet zo lukt. Hij wil niet (of maar een beetje). Nu heb ik  sinaasappels uitgeperst en er waterijsjes van gemaakt. Smaakt lekker maar weet iemand of je aan een kind van 8 maanden waterijs mag geven?
Wat zal ik doen? Alle tips zijn welkom.

Ik vind dat wel een hele goede van je!
Ik ga het gelijk ook proberen. Chloë heeft al drie dagen niet gepoept en wil ook niks anders drinken. Misschien dat het zo wel werkt.
Ik geeft haar ook wel eens wat van een gewoon waterijsje, dus dat lijkt me geen probleem. En zeker niet als het van verse sinaasappelsap gemaakt is.
Dus jij bedankt voor de tip!
Sil

Hoi...

Ik geef Elise ook wel eens likjes van een waterijsje...lijkt me dat het geen kwaad kan.

Maar misschien is het iets wanneer je ijsjes maakt van roosvicee stop...dit is speciaal tegen diaree.

Groetjes Linda

Hoi,

Hier ook een likje van een ijsje op zijn tijd...
of een danoontje uit de vriezer.... jammie!! vind mama ook errug lekkurrrrrr

Groetjes Debby mv B'Elanna

hoi,

dinand vind een likje van een waterijsje ook errug lekkerrr, maar hij heeft vorige week buikgriep gehad, en mocht toen vanwege de diarree geen sinaasappel van de ha, omdat dat idd laxerend werkt,

groetjes susanne

Nou, dat scheutje olijfolie doe ik al 4 dagen ...door de bruine bonen met een kiwi erna.
Dus je zou wel verwachten dat het onderhand eruit zou moeten komen....
Ze heeft het al van kleins af aan, dus nu ook weer alle middeltjes geprobeerd..
Sil

Terug
Bovenaan