waterman, succes maandag! ook voor alle andere dames , succes!

A

Anoniem

Guest
Hoi Waterman,

Ik wil ook jou morgen veel succes toewensen bij je ha(huisarts), heb nog een berichtje achtergelaten voor je onder je eerste berichtje hier op deze site!

Het wordt morgen voor veel dames een spannende dag dus voor iedereen die morgen een afspraak heeft heeeeel veel succes en we zullen voor jullie duimen!

groetjes Chili

Daar sluit ik me helemaal bij aan. Laten jullie gauw iets van jullie horen als jullie meer weten?

groet, inge

Hoi Chili, (en Inge)

Ik lees nu net je berichtje, geweldig dat je er aan gedacht heb. Ik vind het fantastich hoe iedereen met elkaar meeleeft en aan elkaar denkt.
Het bezoek aan de huisarts heeft een verwijsbriefje voor de gyn. opgeleverd. De assistent van de dokter had doorgegeven dat er waarschijnlijk een vleesboom aanwezig was. Het woordje "waarschijnlijk" heb ik niet gehoord en dacht er gelijk het ergste van. Nu blijkt de uitslag van de echo nog vager te zijn. Met andere woorden er zit wel iets ondefiniërbaars (?) maar kunnen niet vertellen wat het is. Zelfs de dokter vond het wel een erg vage uitslag van de echo. Voorlopig zit ik nog met niet te verklaren buikkrampen en stekken in m'n onderbuik. Toevallig vanmiddag nog, kon haast niet meer lopen en op het moment dat je gaat zitten is het ook alsof er een baksteen in je onderbuik ligt. Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken.
Ik heb gelijk een afspraak gemaakt met de gyn. en kan donderdag 26 aug. terecht.

Hoe is "de stand" bij jullie ??
Groetjes, Waterman

Hoi Waterman,

Wat naar zeg dat het eigenlijk niets concreets heeft opgeleverd! en dan die nare pijn nog, wisten ze niet wat het was? vreemd he dan zijn ze in sommige dingen "zo ver" en dat ze dit dan niet degelijk kunnen onderzoeken en er een naam aan kunnen geven.

Gelukkig is het bijna 26 augustus en hopelijk kan de gyn je wel meer erover vertellen, is zijn/haar vakgebied dus gaan er dan maar vanuit dat het dan wel bekend wordt wat er nu aan de hand is!

Met mij is het verder nu weer afwachten want gisteren begon het langzaam en vandaag is inderdaad de ongi doorgezet en moet dus weer aan de volgende ronde nummer 7 beginnen!

Jammer blijft telkens weer een teleurstelling en was een dag te vroeg ongi geworden zal wel aan de warmte liggen, verder alles rustig hier.

Heel veel succes en sterkte met de pijn.

groetjes: Chili

Terug
Bovenaan