Wateroverlast

A

Anoniem

Guest
Nou, die regenbuien hebben aan het eind van de middag ook Kaatsheuvel getroffen en hoe!! De straten waren in de wijk afgezet vanwege het hoge water, je kon er niet meer in en uit!!

Bij ons voor is een grasveld, dus viel het nog wel mee, mijn auto stond met zijn wielen helemaal onder water, maar een paar meter verderop stond ik tot aan mijn knieën in het water!!

Jorg was toen net thuis, hij had nog wat boodschapjes gehaald, maar moest dus gaan lopen, kon er met de auto onmogelijk door! Hij was zeiknat!

Nog meer mensen wateroverlast gehad???

Gr. Marieke

Hier wel veel regen gevallen. We waren even bij karwei en daar hoosden het door de schuifdeuren maar verders weinig last

Hoosbuien? Wateroverlast?
Hier (Groningen) geen spat! Wel ontzettend benauwd en ik plak bijna aan het bureau vast terwijl ik net gedoucht heb!

Gister op het nieuws zeiden ze dat KAatsheuvel helemaal onder water lag. Toen moest ik wel aan je denken. Maar als ik je verhaaltje zo lees hebben jullie geen schade ofzo. Nou gelukkig maar.
Hier heeft het   gewoon flink geregend. Maar het was ook zo weer over.
Liefs Nelleke

Hier heeft het ongeveer een kwartiertje flink geregent! Straat stond helemaal blank en het water "spoot" omhoog als de auto's er door reden.
Na dat kwartiertje was het snel afgelopen en heeft het nog wat na gedrupt,..

Hmz,.. Als ik het overleest klinkt het ineens onsmakelijk
Hahaha..

Esmé mv Kay

O jee zeg....hoorde al het een en ander op het nieuws. Wij hebben geen regen of onweer gehad gisteren. Net pas de eerste bui maar het is alweer droog en warm/zonnig hier.

Terug
Bovenaan