waterpokken en zwanger

hallo
ik ben nu net 9 weken zwanger en het dochtertje van mijn vriend heeft de waterpokken. wie weet of dit gevolgen kan hebben voor je ongeboren kind, op internet lees ik veel uiteenlopende verhalen.
Ben benieuwd.
groetjes
 
hoi chella,
ik weet het niet precies maar ik had destijds tijdens mn zwangerschap dat mn neefje zou komen logeren en die had de waterpokken..ik heb voor die tijd wel even de vk geinformeerd...en t ligt eraan hoe ver het stadium vd waterpokken is en hoever de zwangerschap..
volgens mij qua zwangerschap meer als je op t laatst loopt en als de waterpokken in het vroege stadium zijn..
maar je kan altijd effe informeren bij je vk?
 
Hallo

Het ligt idd aan het stadium van de zwangerschap en of je het zelf ook gehad hebt,bel gewoon je vk voor advies,Ik werk op een kinderdagverblijf dus ik heb het ook nagevraagd.Ik had het al gehad vroeger
 
ik werk ook op een kdv waar het momenteel heerst, als je het zelf al hebt gehad is het sowieso geen probleem, dan heb je antistoffen, verder is het in het laatste stadium, als je op het punt staat te bevallen gevaarlijk. Ik heb vrijdag mn huisarts gebeld om te informeren.
 
heel erg bedankt
ik moet as dinsdagochtend naar de VK dus zal ik nog even navragen.
heb als kindde waterpokken al gehad, dus het zal wel goed zitten.

groetjes
 
Terug
Bovenaan