Waterpokken met infectie, Oorontsteking, kinderarts.....

Hey meiden,

Vorige week schreef ik al dat Jochem de waterpokken had op dat moment had tie er nog niet veel last van.
Met name HAD daarna is hij echt zoooo ziek geworden en hij zat echt onder van zijn kruin tot zijn kleine teen niks bleef hem bespaard.
Donderdagavond begon ie ook veel aan zijn oor te komen en nog meer huilen als ie al deed.
Wij kijken maar we zagen geen pokken daar zitten.
Dus ik zeg nou ik ga morgen wel ff naar de ha laat ik ff kijken beter een keer teveel dan te weinig.
Met veel pijn en moeite kon ik nog even langs komen die ochtend.
Dus hup floortje naar school en door naar de ha.....na even te hebben gewacht kwam de ha en die keek longen schoon hoeste wel erg maar niks ergs, toen naar de waterpokken kijken bijna allemaal gevuld met pus!!
Toen naar zijn oren en ja hoor weer een kneiter van een oorontsteking.....
Geen ontkomen aan in combi met de infectie op de waterpokken en de oorontsteking......
Weer een antibiotica kuur. Zo balen want het is zijn 5de vanaf zijn 6 maand!!
Na vorige keer bij de ka geweest afgesproken dat ik zou bellen als er wat met jochem zou zijn.
Dus zo gezegd zo gedaan.
Na alles uit te hebben gelegd aan de assistente van de ka werd ik al na 30 min terug gebeld met de boodschap dat ik di (morgen) om 12.10 moest zijn de ka had het volgens de ass over dat er rontgen gedaan moest worden en kno-arts.
Het weekend ook een fijn gesprek met mijn schat gehad (hebben we wel vaker natuurlijk ;-) ) maar ook nu gezegd dat er iets moet gebeuren want hoeveel kuren heeft tie straks niet gehad als hij 2 is.....
Daarbij het is gewoon niet goed ik ben er geen voorstander van wat moet dat moet laten we dat voorop stellen maar wat als ie straks echt een keer dood en dood ziek is en er geen ab meer helpt ik wil er niet aan denken.....
En over zijn gebit nog maar niet gesproken.....
Ik ga morgen vol vertrouwen naar de kinderarts toe om 12.10 (altijd een fijne tijd als je er ook 1 op school hebt) alles is geregeld overblijf en mijn schoonzus om 15.15 mocht ik het niet redden dan haalt zij Floortje op van school.
Ondertussen is mijn mannetje nu al wel wat vrolijker en geen koorts meer maar dat is natuurlijk door de ab-kuur.
De pokken zien er niet uit tis gewoon verschrikkelijk.
Hopelijk is ie met zijn verjaardag weer helemaal tip top in orde.....
Jullie horen hoe het morgen is gegaan...

liefs louise

Terug
Bovenaan