Waterpokken verloop?

<p>Hoe snel waren jullie kindjes van de klachten af bij waterpokken?</p><p>En .. </p><p>Hoe sliepen ze?</p><p>Mijn dochter heeft nu sinds 5 dagen last, waarvan de laatste 3 het meest... En nog niet echt zicht op verbetering. Slapen gaat ook lastig, ze wordt een paar keer per nacht huilend wakker, maar zegt zelf niet te weten waarom (soms wel: waterspikkels jeuken).</p><p>Hoe lang nog...? Het is zo sneu.</p>
 
Mijn oudste heeft het gehad toen ze 14 maanden was. Een ruime week best ziek geweest, maar ze was gelukkig nog klein en daarom snapte ze niet wat er precies aan de hand was en krabde ze ook nog niet. Ergens op dag 6/7 had ze de meeste bultjes, daarna gingen ze langzaam indrogen. Maar het duurde weeeeeken voordat alle plekjes echt van haar huid verdwenen waren, dat gaat super langzaam.

Het is even pittig, hier hielp de waterpokken spray en zemelen badjes wel. Maar ze kunnen het beter maar gehad hebben als ze nog klein zijn. Mijn jongste is net 2 en ik wil zo graag dat ze het ook krijgt. Dan hebben we t maar gehad en liever nu dan dat ze 6 jaar is ofzo. Sterkte! De gebroken nachten horen er ook bij, je kindje heeft jeuk en pijn en wordt daar gek van. Hopelijk wordt het eind deze week minder heftig.
 
Terug
Bovenaan