Waterpokken, wie heeft de gouden tip

<p>Hoi allemaal,</p><p>Mijn zoontje van 9 maanden zit echt helemaal onder de waterpokken. Ook verschillende heel erg rood en dik. Ik had hem al regelmatig in zemelenwater en ik gebruik kidsclin voor waterpokken. Hij ligt nu echt al de hele avond wakker. En als hij al in slaap valt wordt hij na een half uur weer huilend wakker. Ik heb hem al een zetpil gegeven.</p><p>Hij is niet te troosten. Wie heeft er nog een gouden tip?</p>

Als apothekersassistente gaven wij altijd het advies om die kidsclin in de koelkast te bewaren. Zodat het extra verkoeld. Heb er zelf nog geen ervaring mee.  Sterkte! 

Hoi, 
Ik heb letterlijk alle spullen in huis gehaald/geprobeerd en bij mijn dochter hielp echt. dr leenarts verkoelendelotion 
het enige is dat je alle vlekjes moet aanstippen, maar ik raad dit echt iedereen aan. Het zemelenbadje deed ik ervoor(het slapen) 
heel veel sterkte!!! ??

Vriendin van mij gebruikte havermout.. deed dit in een hydrofieledoek dicht met elastiek in het badje leggen en dan lekker laten badderen.. schijnt de waterpokken uit te drogen en de huid heerlijk te hydrateren. 
Kindjes waren er binnen een week vanaf.

Vriendin van mij gebruikte havermout.. deed dit in een hydrofieledoek dicht met elastiek in het badje leggen en dan lekker laten badderen.. schijnt de waterpokken uit te drogen en de huid heerlijk te hydrateren. 
Kindjes waren er binnen een week vanaf.

Terug
Bovenaan