Waterpokken

Onze dochter van 7 maanden heeft de waterpokken vooral onder de haartjes en op haar gezicht een paar en op der buik tot nu toe nog niet heel veel.
Sinds 2 dagen heeft ze het rode bultjes en blaasjes. Tot nu toe geen last van maar als ze er wel last van krijgt wat kan ik erop smeren of tegen doen.
Ik heb havermout en ze gaat vanavond in havermout badje
 
De leenarts waterpokken spul. En havermout in washand doen. Daarmee lijfje insmeren. Slijm wat eruit komt mee is uitdrogend.
Verder als ze beginnen in te drogen heb ik gesmeerd met shea butter van Etos. Puur versie. zorgt voor zachtere heling en omdat het zo uitdroogt van de havermout en waterpokken spul.
 
[quote quote=10567322]De leenarts waterpokken spul. En havermout in washand doen. Daarmee lijfje insmeren. Slijm wat eruit komt mee is uitdrogend.
Verder als ze beginnen in te drogen heb ik gesmeerd met shea butter van Etos. Puur versie. zorgt voor zachtere heling en omdat het zo uitdroogt van de havermout en waterpokken spul.[/quote]Ik heb vandaag inderdaad gezocht naar leenarts maar overal uitverkocht online ook helaas
Ik heb nu kidsclin
Ik ga is kijken naar die shea butter
En havermout bad ga ik morgen even doen nu avonddienst helaas
 
Terug
Bovenaan