waterpokken

Bij ons in de buurt heersen de waterpokken, en nou weet ik bijna zeker dat dit geen kwaad kan voor mijn zwangerschap, maar ik ben toch wel wat angstig omdat ik de vorige keer een miskraam (van 13 weken) heb gehad toen mijn dochtertje toen de waterpokken had. En ik weet wel dat het er waarschijnlijk niets mee te maken heeft, maar toch in mijn achterhoofd, ben ik er nu huiverig voor. Ben nu ruim 17 weken.
En ik weet wel dat ik er toch niets aan kan doen, maar ik schrijf het toch even van mij af.
(ik denk dat onze zoontjes het binnenkort dan ook wel krijgen)
Fieke
 
Een collega van mij heeft de waterpokken, ik heb het bij de dokter nagevraagd en als je zelf als kind de waterpokken hebt gehad (wat in mijn geval zo is) dan kan het geen kwaad.

groetjes, jane
 
een vriendin wilde afgelopen week op bezoek komen, maar haar dochtertje had ook de waterpokken. Toch voor de zekerheid de verloskundige gebeld. Volgens haar was het het beste om de afspraak niet door te laten gaan.Waterpokken zou niet schadelijk zijn voor jezelf 9ivm goede afweerstoffen) maar wel voor het kleintje in je buik.

Gr.Ineke
 
Terug
Bovenaan