Waterpokken

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Even een vraagje. Bij mijn zoon op school heerst waterpokken, hij heeft ze nog niet gehad, maar als hij besmet raakt kan dat voor mij en mijn beebje kwaad? Ik heb ze vroeger als kind wel gehad, dus ik vermoed dat het wel goed zit, maar weten jullie dat?

Groetjes Miranda 22w+4dg

Hoi

Voor zover ik het weet kan het nu geen kwaad meer. Wel als je in het begin voor 12 weken er mee in aanraking komt of op het laatst. Een vriendin haar dochter had ze in december en toen heb ik gelijk de gyn maar gebeldt hoe het precies zat.

Groetjes Lucretia

Als ik jou was dan zou ik me maar geen zorgen maken, als je het al eens hebt gehad dan kan het geen kwaad. Ik heb het ook eerder gehad en ben nu zwanger terwijl mijn dochter waterpokken heeft. Ze is er nu bijna vanaf en ik heb nergens last van, het is alleen erg wanneer de baby geboren is. Ik ben blij dat ze het nu heeft dat is beter dan straks.

Groetjes,Elmira

Heel toevallig heb ik me er vd week in verdiept, omdat er bij mij op het werk van alles heerste, er ik toch een beetje ongerust werd. Wat ik er over gelezen heb, is dat de waterpokken gevaarlijk zijn in het laatste stadium van je zwangerschap en alleen als jij het zelf nog niet heb gehad.

Terug
Bovenaan