Waterpokken!!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Nou voor de 2e keer zijn hier de waterpokken weer hoor! De 1e keer was het niet erg, en toen was Thomas nog geen jaar. Dus ja hoor nu is Thomas 1,5 jaar en heeft hij ze erg goed! Nu heb ik van VSM de emulsie, maar hij blijft krabben en het kind ziet er gewoon niet uit. Nou vandaag heeft hij ook nog eens koorts erbij! Gerem het manneke.

Heeft iemand nog tips, om het een beetje te verzachten of af te koelen!? Maakt niet uit, alle tips zijn welkom!!

Alvast bedankt.

Hoi,

Ik heb gister ook een topic geplaatst bij het forum   2-3 jaar.
onze floortje heeft ook de waterpokken en hoe...............
ook wij smeren met de emulsie van vsm maar dat werkt echt maar even.
Floortje heeft heel erge open plekken op haar lijfje en wordt ook 's nachts gewoon gillend wakker van de jeuk. overdag is ze met tijden ook niet lekker. echt koorts heeft ze niet gehad wel verhoging.
ik heb vanmiddag een afspraak bij de ha ze wilden haar zien toen ik het uitlegde dus wie weet krijg ik er wat voor.
Dan zal ik het hier plaatsen wie weet kun je het dan ook krijgen voor je mannetje!
sucses en beterschap.
ook vanuit mij heel graag tips

groetjes louise mama van floortje

Hoi Hoi

Wij hadden voor onze zoon lotion Alba. Dat maakt de apotheek zelf. Het is een soort vloeibare sudo creme. Je kan het zonder recept kopen. Moet ook in de koelkast, dus verkoelt ook op de huid. Zorgt ervoor dat de blaasje sneller indrogen

Succes

Liefs Kirsten

Wat een pokkeziekte hè?
Het schijnt (heb het zelf niet geprobeerd voor die 4 blaasjes die mijn ventje had) dat een zakje/washandje havermout in het badwater ook moet helpen tegen de jeuk en voor het sneller indrogen van de blaasjes.
Misschien het proberen waard?
Beterschap!!

Groetjes Saskia

Inderdaad een gruwelijke pokkenziekte hahahaha....
Wilde Thomas vandaag in bad doen, hij had zo'n jeuk dat ie zelfs mij niet meer los liet! Het havermoutbad heb ik inderdaad ook gehoord, ga dit ook maar eens proberen.
Was vanmorgen bij de apotheek geweest, en die zei dat ze alleen de VSM hadden. De Menthol mag blijkbaar niet als ze jonger dan 2 jaar zijn. Ik ga morgen wel eens vragen bij een andere apotheek voor die creme!

Louise,

Hoe was het bij de huisarts gegaan? Hopelijk heb je iets meegekregen! Als ze er ook 's-nachts van wakker wordt, gerem!

Groetjes,
Super mama

Hoi super mama,

Ben gister naar de ha geweest die schrok zich rot, floortje blijkt op/onder de waterpokken een infectie erbij te hebben gekregen!
Het ziet er echt heel akelig uit ze heeft nu ab voor 7 dagen.
Gisteren begonnen merk nu al verschil verder mag ik alleen maar mentholpoeder gebruiken en creme's ofzo omdat de wondjes dan week worden en niet goed genezen.
Ik kan je dus helaas geen wondermiddeltje vertellen hoop dat het snel over is hier en bij jullie natuurlijk!
Heel veelk beterschap!

Groetjes Louise mama v Floortje

Hoi Louise,

He verdamme zeg, gerem het meiske toch!! Nou hopelijk werkt het inderdaad gelijk goed, en is ze er heel snel van af.
Nou ik heb gisteren bij de apotheek toch de Alba kunnen krijgen (bedankt voor de tip Kirsten), en moet zeggen Thomas stond helemaal te genieten toen ik hem insmeerde! Heb wel het idee dat dat beter werkt dan de VSM Emulsie!
Tja voor de rest maar weer afwachten! En hopen dat het snel overgaat, dit is ook niks hoor.

Succes met Floortje!

Groetjes,
Super mama

Terug
Bovenaan