waterpokken

pas dacht ik dat yara de waterpokken kreeg, ze had bultjes en vlekjes maar het zette niet door.

gister kreeg ze weer vlekjes..en dit keer zijn de vlekjes overduidelijk waterpokken geworden. ze heeft er alleen flinke koorts bij en is er echt knap ziek van! echt heel sneu.

ik vroeg me alleen af.. kan het zijn dat er ook waterpokken in haar mond zitten? ze wil namelijk niet eten en drinken en als ze dat wel doet gaat ze huilen en gilt ze heel hard auw... als dit ook waterpokken zijn is er dan iets wat ik hier aan kan doen?  ze ligt nu even op bed en hoop dat ze wat slaapt..en daarna iets opknapt.. vind het echt zielig.

hoop dat iemand de tip voor me heeft!

groetjes josé

Hoi jose
Mijn dochter is net weer van de waterpokken af.. buiten de vele korstjes die nog overal zichtbaar zijn ..
En ze had ook haar hele mond vol met waterpokken wou absoluut niet eten en drinken.
We hebben haar toen waterijsjes gegeven, dat is verkoelend, en fris en ze krijgt toch dr vocht binnen.
En ze heeft een antibiotica kuur gehad, omdat ze ook ontstoken pokken in haar gezicht had.
En ik heb het idee dat die kuur ook heeft geholpen voor haar pokjes in dr mondje.
Dus als het drinken en eten uitblijft, kun je anders toch die ijsjes proberen , en als je t niet vertrouwt eventjes langs de dokter.
Succes!
knuffel voor dr

liefs sandra

En weer een waterpokkel.....

wat een gedoe he....hier hebben we nl. ook zo`n lekkere krentebol rondhuppelen...

Niet willen eten, bijna niet willen drinken, geen fruit....alleen maar een papfles waar ie als ie zin in heeft zelf om vraagt.....

Poepen en plassen doet pijn want zn piemeltje, balletjes en anus zitten helemaal onder de pokkels en zn mondje...en slapen wil meneertje ook niet....

Gelukkig begint het nu in te drogen en valt de jeuk volgens ons weer mee......

Meis, probeer naar je kindje te luisteren wat het wil.....het eten en drinken komt vanzelf weer is me verteld dus daar ga ik maar voor duimen...

Heel veel beterschap met je pokkeltje....

Veel liefs Denise

Terug
Bovenaan