waterpokken

mijn dochtertje van 2,5 heb de pokkies
maar wie heb er ervaring met baby s die het hebben of hebben gehad?
mijn jochie is bijna 12 weken kunnen ze het dan krijgen??
hoop het niet
maar kom niet uit de verhalen de een zegt dat ze afweersysteen hebben
de ander weer dat en dit
dus wat is het nou???
gr marijke

Hoi!
Twee maanden terug had mijn zoontje van 2, 5 de waterpokken en zijn broertje (toen nog geen 8 weken oud) kreeg xze ook, twee weken erna. Hij had er gelukkig niet zo heel veel last van. Helaas kan hij het nog wel een keer krijgen, want als ze zo jong zijn, dan bouwen ze er geen weerstand tegen op nog.
groetjes Dionne

hoi

Klopt hoor, mijn dochter heeft ze ook als klein babytje gehad, maar een stuk of 8 en toen ze op de peuterspeelzaal zat  kreeg ze ze nog een keer.
Als ze ze krijgen voordat ze een jaar oud zijn krijgen ze ze gewoon nog een keer.

groetjes

Bent heeft de waterpokken ook gehad met 3,5 maand. Ik gaf bv en hoopte dat dit voor voldoende anti-stoffen zou zorgen, maar helaas. Hij had het niet zo erg en leek er geen last van te hebben.

Judith

Hoi

Mijn oudste zoon was toen hij de waterpokken kreeg 8 maanden. Hij zat er heel zwaar onder heeft er zelf een aantal littekens van overgehouden en heeft ze sinds dien nooit meer gehad het ligt er dus puur aan heb je ze ligt in het eerste jaar krijg je ze nog een keer heb je ze heel erg ben je er verder immuun voor. Dit zeiden ze ook op het cb waar ik een aantal weken later naar toe moest. En het is waar sindsdien is er al een aantal keer waterpokken geweest op de kinderopvang waar hij zit en hij krijgt ze niet meer. Ik keer als tip voor de jeuk havermoutvlokken in het badje doen komt er een laagje over de plekjes en jeukt het niet zo erg. talkpoeder of mentolpoeder mag je niet gebruiken bij kinder onder het jaar schijnt gevaarlijk te zijn. Hopenlijk heb je hier iets aan.

Groetjes Lucretia Mama van fabian 10-3-2007 en quinten 11-08-2003

mmmm dats wel balen bij me dochtertje zijn ze bijna weg nog nix te bekennen bij hem???maar moet volgende week weer werken dats wel weer sneu kan die niet lekker bij mama dan maar bij oma
gr marijke

fabeltjes hoor, dat ze het niet kunnen krijgen als je BV geeft en ze nog zo jong zijn! Marieke heeft ze gehad toen ze 4 weken was! Incubatietijd is 2 weken, wacht het dus maar rustig af!

groetjes,
Sabine

Teun heeft ze met 4 maanden gehad,ook opgelopen op het kdv.
Hij stond van top tot teen onder en echt super groot.
Hij was er niet echt ziek van maar het jeukt ongelooflijk.
Ik kreeg de tip om de in een zemelenbad te wassen en ik heb ook van VSM waterpokken creme gehaald.

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan