Waterpokken...

Mats heeft de waterpokken. Werden vanochtend door de creche gebeld om hem op te halen. Vanmiddag gaat zijn papa voor de zekerheid nog even langs de huisarts met hem.

Gisteren had hij al zo'n onwijze slaapdag. Dacht eigenlijk dat het aan zijn derde tandje lag die aan het doorkomen is maar hij heeft er nu dus ook de waterpokken bij. Arm ventje. Hoop niet dat hij heel erg last krijgt van jeuk.
Mijn zus heeft nog allerlei middeltjes zoals havermout in huis want hij heeft het ongetwijfeld van zijn grote nicht gekregen die het twee weken geleden had! Die middeltjes ga ik vanmiddag dus maar even ophalen!

Groetjes Martinique

Hoi hoi,

Ik las je berichtje en mijn tweeling heeft het ook op dit moment. Gehad van de oudere broer die het op de peuterspeelzaal heeft gekregen.
Bij Luuk de oudste was het een ramp maar de klenintjes van nu bijna 6 maanden valt het huilen mee maar wel veel bultjes. Nu zeggen ze dat als ze het voor een jaar krijgen het waarschijnlijk nog een keer komt.
Ik hoop het niet pffff......

Maar havermout werkt echt goed het is jeukstillend.

Succes,

groetjes,
Danielle

Hoi Martinique en Danielle,
wat lastig die waterpokken! Hier hebben de kinderen er gelukkig (nog) geen last van, maar het heerst wel op het kdv, dussss........
Hoe werkt dat met die havermout eigenlijk? Lijkt me handig om even te weten, maar ik hoop dat het hier niet nodig is!
groetjes van Ruth

Terug
Bovenaan