Waterpokken (?)

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal !
Waarschijnlijk heeft mijn ukkie waterpokken ... hij heeft al een aantal daagjes een paar kleine rode plekjes die op muggebultjes leken. Nu is er eentje behoorlijk groter aan het worden met een roder bultje in het midden. Hij heeft geen jeuk (nog) maar dat hoeft ook niet. Hij heeft geen koorts, maar dat hoeft ook niet. Het verklaart wel waarom hij de afgelopen drie weken errug jengelig was. Het bultje is niet ontstoken en daarom mag ik hem wel morgen naar het kdv brengen.
We gaan wel merken hoe dit verder gaat.
Groetjes, Sas

aach wat zielig. Heeft hij er nu geen last van?
Succes ermee. (pas op met smeren, dan kan het gaan ontsteken)  

Groetjes,

Manon

ahh, inderdaad zielig. hopelijk gaat ie er geen last va krijgen.
Yanick zit ook onder de muggenbulten en is ook al dagen jengelig. Ik ga ook maar eens opletten of één van de muggenbulten per ongeluk iets anders blijkt te zijn...

hey
als het waterpokken zijn moet binnen 6 tot 12 uur er een vochtbultje opzitten
mijn klene man was 8 weken dat ie helemaal onder zat
heb er nog flinke deuken van op ze bovenarmen
maja kon ok niet anders ze zus van bijna 3 zat er ook onder
groetjes marijke

oh jee ... vanavond is Bram weer erg aan het dromen en moest ook weer een paar langs om hem te troosten. Maar wat me net opviel ... hij lag te krabbelen aan z'n trappelzak in zijn slaap ... zou hij nou toch jeuk krijgen ???

heeft hij de fijne motoriek dan al zo goed ontwikkelt dat hij zich kan krabben?

Berend heeft al 3 keer pokken gehad (maar nooit meer dan 15 pokken, dus is waarschijnlijk nog steeds niet resistent ). Hij kon zich niet krabben. Hij was wel wat jengeliger en sliep onrustiger.

sterkte.

Er schijnen wel kinderziektes te heersen, maar bij de 5e en 6e ziekte zou je kindje ook koorts moeten hebben (bij5e eerst vlekjes dan koorts, bij 6e eerst hoge koorst dan vlekjes)

@ janneke: heeft berend al 3x waterpokken gehad? Sneu voor hem! Hopelijk is 3x scheepsrecht en issie er nu immuun voor. (had bij jaap al 3x verwacht, is al 3x in aanraking geweest met besmettelijke kindjes, maar blijkbaar deed BV-weerstand toen nog goed z'n werk)
Groetjes mira

Hey Mira, leuk je hier ook weer tegen te komen. Zal je binnenkort ook weer mailen.

Hopenlijk is 3 x scheepsrecht. Hij krijg ze alledrie de keren trouwens toen hij nog volledige bv kreeg. Is gek toch, of niet? Of was de bv de reden waarom hij het nooit heel erg kreeg..? Tja daar zal ik wel nooit achter komen.

Fijn dat Jaap het toch nog niet gehad heeft, mede dankzij de bv waarschijnlijk. Het is toch altijd sneu als je kleine mannetje  ziek is.

Terug
Bovenaan