waterpokken

A

Anoniem

Guest
zo zielig... hij heeft er denk ik wel meer dan 100

hij is nu ruim 7maanden maar hij blijft in mijn ogen zo klein nu al waterpokken en niet zo'n beetje ook ze hele gezichtje denk wel 50 pokken en dan z'n rompje ze zitten echt overal zelf op z'n balletjes. en dan met die mooie blauwe ogen zo zielig kijken nou ik kan wel janken zo zielig vind ik het!

tips en adviezen zijn heel welkom..
hij heeft iets wat verhoging/koorts en hij wil alleen maar bij me zijn hij ligt nu al bijna 1,5 uur te slapen terwijl hij overdag hooguit een half uutje slaapt.

groetjes marielle en een zielige jamie!

Hoi,

je kan een washand vullen met havermout. Neem wel een oude washand die je na gebruik weg kan gooien. Of haal wat goedkope bij Zeeman. Doe het badje vol met water, en doe je kindje in bad. Uit de washand komt een melkachtig goedje en als je dat op de waterpokken dept gaat de jeuk over. Heeft bij mijn middelste zoon heel goed geholpen. Na het bad je kindje niet droogwrijven maar deppen.

Hou ook de nageltjes van je kleintje goed kort. Als het gaat kriebelen kan hij niet krabbelen.

het enige advies wat ik verder nog heb is heel veel knuffelen. Daar voelt een kindje zich altijd beter bij.

heel veel beterschap en ik hoop dat je kleintje er vlug weer vanaf is.

Groetjes van Marloes

Je mag geloof ik ook mentholpoeder op de plekjes doen tegen de jeuk.

En verder lekker laten knuffelen??

XX Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi,
Dat washandje met zemelen werkt echt goed, bij onze zoon destijds ook.
En je kan als de pokjes zijn ingedroogd, het insmeren met Calendula emulsie van vsm..werkt verkoelend, en maakt de korstjes zachter zodat ze niet zo makkelijk eraf te krabben zijn..Of zelf als er littekens dreigen over te blijven...littekencreme van Biodermal..de moeite waard.
Groetjes en suc6 met je kleine..Rina

Hoi,

tegenwoordig heb je mentel zalf ,veel beter dan de poeder .Zalf blijft zitten poeder niet

idd havermout in een washand, en in bad ermee

tip 2, haal alba lotion bij de apotheek
              doe het via je arts en het word ook nog vergoed

hier net 2 kids gehad met de pokken

suk6

Terug
Bovenaan