Waterpokken!!

Hoi Meiden!!

hier is het dan zover, jesse zit van top tot teen onder de waterpokken, en heeft er ook aardig last van, vooral op z'n hoofd!! Vannacht zijn we tot 3 uur bezig geweest met hem toen viel hij eindelijk in slaap, om vanochtend om 6 uur maar weer wakker te worden! Hij heeft toen bij mij gelegen, want z'n vader moest naar het werk, dus we hebben net nog tot half 9 geslapen! Nu ligt hij hier naast me op de bank....doodop!

Echt zielig hoor! Ik heb al de nodige zalfjes in huis en ik knuffel hem de hele dag, maar ze mogen van mij weer weg! Weet iemand trouwens hoe lang ze last kunnen houden van de waterpokken, want dat wist ik dus even niet!

Nou meiden, ik ga er een hangdag van maken vandaag, helaas geen zwemmen, maar lekker een dagje binnen!

Groetjes
Angel

Heey Angel.

Heel veel sterkte met je zielige mannetje.
Wat is het vervelend he dat je er zo weinig tegen kunt doen.
Anne-Sophie heeft ze gehad toen ze 11 maanden was maar ik weet niet eens maar hoelang het duurde.
En 1 troost: Ze krijgen het maar 1 keer.
Succes vandaag en geef hem maar een knuffeltje van ons.

Groetjes Marianne

Hoi Angel,

Sven heeft de waterpokken gelukkig ook al achter de rug. Hij zat ook letterlijk van kop tot teen onder. Zoooooo zielig.

Al met al heeft hij er denk ik een kleine week last van gehad. Je ziet het nog wel best wel lang maar als de blaasjes eenmaal zijn uitgedroogd, is het ergste voorbij. Let wel op dat Jesse niet aan de korstjes gaat krabben want daar kun je erge littekens van krijgen. Helaas heeft Sven ook een paar kleine littekens overhouden aan zijn waterpokkeninvasie maar gelukkig zie je die niet zo heel erg.

Heel veel succes met je mannetje.

Groetjes,
Maike

Hoi meiden!

bedankt voor jullie knuffels en adviezen! Ik laat Jesse zeker niet krabbelen, ik heb gelukkig een kind die snel begrijpt wat je bedoelt, maar de ergste jeuk zit op z'n hoofd, tussen z'n haren, dus mocht er daar een littekentje komen, dan is het niet zo erg, maar hij wrijft er nu gewoon over heen en soms vraagt hij of ik over z'n hoofdje wil wrijven! Ik hoop dat hij na het weekend weer wat beter is, want de nachten zijn ook behoorlijk kort ineens....ben ik niet meer gewend haha!

Maar ik ga zien!

Groetjes
Angel en Jesse

Hallo

Ook hier hebben we er eentje met de waterpokken en de andere heeft ze drie weken geleden gehad. Hier in het dorp heerst het enorm op het moment.
Ik moet zeggen hier hebben ze er alletwee niet echt veel last van gehad. Mij is het volgende aangeraden en heb ik dus bij beide ook gedaan en of het daar aan heeft gelegen weet ik niet maar het kan een tip zijn.
Ik heb in bad een washandje met havermout gedaan, het wordt daarna in het washandje wel een lekkere pulf maar goed, en met het washandje ook over het lichaam tijdens het baden gewreven.Er komt dan een melkachtige kleur water uit. Na het afdrogen deed ik het hele lichaam met sudocreme inwrijven. Het inwrijven met sudocreme deed ik 3 keer per dag.
Misschien heb je er wat aan.

Groetjes bg

Hoi,
Hier hebben de kinderen het ook vroeg gehad..De meiden al ruim voor een jaar, en ons zoontje met anderhalf..
Ik weet dat het al met al een dag of vijf elke keer echt vervelend was...Verder viel het mee.
Ik deed ook de zemelenbadjes, en insmeren met Calendula emulsie..
Ze hebben er weinig tot niks aan over gehouden..

Enne..ik hoorde bij mijn kids op school, dat er een meisje het  echt 4 keer heeft gehad!!!
Schijnt dus toch echt voor te komen..
Maar dat is volgens mij zeldzaam..
Sterkte thuis..
GR Rina

Terug
Bovenaan