Waterpokken

Zoë heeft de waterpokken!

Het heerst ook op het KDV dus ik was er al wel vanuit gegaan dat ze het ook zou krijgen. Gisteren had ze al een paar plekjes en toen ik haar vanavond van het KDV ophaalde had ze al heel veel blaasjes.

Ze heeft er nauwelijks last van en ze is (nog) heel vrolijk gelukkig.

Wel jammer dat ze ze nu al krijgt want als ze het voor hun eerste jaar krijgen dan kunen ze het waarschijnlijk nog een keer krijgen.

Woensdag heb ik eigenlijk een afspraak met het CB maar die gaan nu niet door. Wel jammer want ik ben heel benieuwd wat ze weegt en hoe lang ze nu is.

Nou ik was iets te vroeg met vertellen dat ze er geen last van heeft.

Sinds gisterenavond heeft ze alleen nog maar gehuild en heeft ze koorts.Ze wil niet meer eten want er zitten nu ook pokjes in haar mond. Verder heeft ze pokjes in haar vakgina dus plassen zal ook wel pijnlijk zijn.

We hebben haar vandaag in een badje met havermout gedaan en dat leek iets te helpen. Verder heb ik op advies van de dokter Candula emulsie op haar gesmeerd.  Hopelijk zit ze nu een beetje op het hoogtepunt want ze is echt heel erg zielig.

ohhh he die leive schat wat sneu!!!
ze kijkt er ook helemaal zielig bij, hopen dat ze snel weer weg gaan.maar wat heeft ze ze vroeg dan he!!
sterkte met je meisje...

groetjes annelies

Terug
Bovenaan