waterpokken

Hoi.
De oudste heeft deze week waterpokken opgelopen. Eerst dachten we dat ze gepikt was door een mug, maar dit bleek later niet zo te zijn.
Ze slaat zich er wel goed doorheen en slaapt ook nog steeds lekker.
Wel had ze gisteren: Wat doen die plekjes toch? Zijn ze gaan jeuken. Sneu hoor;
Maar ja.. ze moeten er toch doorheen. Wie weet krijgt mijn jongste het ook wel, heeft ze dat ook weer gehad. Ze is dan precies 1 jaar.

Hebben jullie kleintjes het ook al gehad?

Gr.Mamajo

Hoi mamajo,

Hier nog geen ervaring met waterpokken, maar wat wij op het werk altijd adviseren is zinkzalf of mentholpoeder tegen de jeuk. Hopelijk heb je er wat aan.

Groetjes

Hai,

Ook hier geen waterpokken gehad. wel andere "vlekjesziektes". DE vijfde en zesde zijn hier al voorbij gekomen. En Jules heeft nu ruim een half jaar waterwratjes. Maar dat is vervelender voor ons. Hij lijkt er geen last van te hebben. Wel ben ik bang dat mn kleine meid ze nu ook gaat krijgen, maar het kan ook een muggenbult zijn.....We houden het goed in de gaten!
Veel sterkte ermee!
Gr Antoi

hoi,
hehe, eindelijk het forum terug gevonden na de vernieuwing! Ben ik weer!!!

jasmijn heeft toen ze 1,5 jaar was waterpokken gehad. Ze heeft 1 hele nacht vreselijke jeuk gehad en niemand heeft toen geslapen maar verder was ze er niet echt ziek van.
Mijn zoontje is nu 7 maanden en vorige maand had hij ineens een stuk of 6 van die zelfde bultjes en later blaasjes hij was niet ziek. De littekentjes zitten er nog.
Misschien heeft hij het gedeeltelijk doorgemaakt, dat betekent dat hij het later toch nog een keer kan krijgen!
groeten Elke

Terug
Bovenaan