waterpokken:(

Silke heeft de waterpokken. Het was al te verwachten want het heerst bij het KDV.
Maandag eind van de middag werd ze jengelig. Dinsdagochtend bracht ik haar naar het KDV en zagen we opeens een paar bultjes op haar borst. Dinsdagavond zat ze helemaal onder. s'avonds ook koorts gehad en haast niks willen eten. Vanmorgen heb ik haar om 10.45 wakker gemaakt, zeiknat van het zweet. Nu is ze wel helemaal vrolijk maar heeft wel behoorlijk jeuk. Heb bij de drogist calendulan kinderemulsie van VSM gehaald.
Hebben jullie kids al waterpokken gehad? en iemand enig idee hoelang het duurt voordat ze er weer vanaf zijn?
Ik las ook dat kinderen het vaker dan 1x kunnen krijgen???? Nou, ik hoop dat ze er snel van af is. Ik zet wel even een foto op de hyves...

Groetjes Tamara

nicky heeft ook al de waterpokken gehad..eind december.Kay was net 2 weekjes toen hij het ook kreeg..ze zeiden dat babies het niet kunnen krijgen vanwege dat ze genoeg anti stoffen zouden hebben...ggrr niet dus..het meeste zat bij hem op zn buikje en hij kon dus niet krabben .nicky is er een dag of 10 mee zoet geweest.heeft er wel een litteken op haar voorhoofd aan over gehouden.dat verhaal dat ze het 2x kunnen krijgen heb ik ook gehoord...sterkte groetjes,karin

Terug
Bovenaan