waterpokken

Hallo allemaal, onze dochter van bijna 1,5 jaar heeft sinds vorige week waterpokken. We zijn niet naar de dokter geweest, we hebben wel een telefonisch overleg gehad. We hebben haar een paar keer in het havermout-badje gedaan en op de opgedroogde pokken smeren we Alba lotion. Dit allemaal schijnt heel goed te werken. Eigenlijk ben ik verbaasd hoe goed. Nu moet ik zeggen dat ze niet erg veel waterpokken heeft, alleen haar buik, rug en plassertje zitten er onder en enkele op haar (voor)hoofd. Ook vind ik dat het met de dag minder wordt. Ik had me eigenlijk voorgestel dat ze er helemaal onder zou zitten, ook haar gezicht en zo. Ze heeft er weinig last van, alleen bij badderen en verschonen wil ze krabben, voor de rest geen koorts of iets. Nu begin ik een beetje te twijfelen of het echt waterpokken zijn, juist omdat het voor mijn gevoel zo snel herstelt. Heeft iemand het zo ook ervaren? Groetjes, Gingie
 
mijn beidde kids hebben waterpokken gehad mijn oudste was toen 4 is er erg ziek van geweest en had niet eens veel blaasjes mijn jongste zoon was 9 maand toen hij het kreeg die zat eronder maar heeft weinig last ervan gehad en de blaasjes waren ook snel weer weg dit kan verschillen per kind
 
Terug
Bovenaan