Waterpokken....

Ja ja het is zover...ons mannetje is een week voor zijn verjaardag een krentenbolletje geworden...

Vrijdag ontdekte ik de eerste 3 blaasjes op zijn rug en zaterdag waren ze al niet meer te tellen.

Nova heeft het heel erg gehad, die is 2 weken meer dood dan levend geweest, hopen dat het dit keer een beetje mee gaat vallen.

Lasse heeft er behoorlijk veel voor zijn jonge leeftijd en is koortsig en heel hangerig...
Veel slapen, insmeren met poxclin, veel drinken, zetpilletjes en veeeeeeeeeeeeeeeel mama liefde...

Hopen dat ie zaterdag op zijn 1e verjaardag weer beetje fitter is....

Liefs mij

hoi randy
ik had het al gelezen op je hyves, de foto's van je oudste ook gezien pfff wat veel pokken.

heel veel sterkte met lasse, hopelijk is hij er net zo vrolijk onder als zijn grote zus

ik heb mara wel direct gecheckt, ze had een paar pukkeltjes boven haar billen en ook hangerig, beetje verhoging enzo maar ja ik heb zelf de griep te pakken en ze hoest net als haar mama
toch heel even gespiekt of ze niet stiekem pokken heeft

groetjes sabine

Hi Sabine,

Ja wonder boven wonder toverde Nova op die foto een lachje tevoorschijn, maar die foto is wel van het einde dus toen was ze alweer wat fitter...heb ook nog foto's dat ze echt half dood in de box ligt...

Lasse ziet er inmiddels helaas, bijna hetzelfde uit (foto's volgen nog wel op hyves) en is er inmiddels ook echt ziek van.
Hij heeft de hele nacht gehuild en ging steeds op zijn rechterzij liggen, echt heel erg zielig.

Nu gaat het weer voor zaterdag ook nog niet echt meewerken...t bestelde springkussen heb ik in iedergeval afgezegt en ben nu op partytenten jacht...we maken er maar het beste van, het is tenslotte ook het feestje van Nova...

Liefs mij

zielig altijd he :( mijn meiden hebben ze nog niet gehad. ik hoop eerlijk gezegd dat nathalia (3,5 jaar) ze binnenkort toch wel gaat krijgen. hoe ouder ze worden, hoe meer last ze ervan hebben toch? als ik t goed heb onthouden.
ff afkloppen, maar nathalia is al 2 jaar niet ziek geweest!

liefs, do

Hi Do,

Ik zelf heb ze gehad toen ik 9 was, maar lang niet zo erg als onze kinderen en op wat jeuk na had ik geen last ervan...

Denk alleen hoe ouder ze zijn hoe meer oplossing ze vinden om zelf heel erg te krabben...en ja dat moet natuurlijk niet.

Ze zeggen vaak dat als je ze voor je 1e jaar krijgt je het nog een keer kan krijgen.
Meestal krijgen ze het dan niet zo erg.
Lasse heeft het op dit moment zo erg dat hij vast genoeg anti-stoffen aanmaakt...

Wij zijn er gelukkig dan ook vanaf...

Liefs randy

Terug
Bovenaan