waterpokken.

oow fijn.
mijn schoonzus heeft waterpokken.
en ik heb vroeger maar 5 blaasjes gehad!
en ja hoor wat denk je? ik heb gister 1 bultje open gekrabt. waarvan ik dacht een muggenbult. maar meteen overal bultjes. nog niet heel erg maar vooral in mijn gezicht en op mn rug.
1 voordeel van dat alicia het nu dan ook waarschijnlijk krijgt is dat ze nog niet kan krabben en er dus ook geen littekens van krijgt

Wat vervelend, zeg.
Waarom zou Alicia nog niet kunnen krabben? Denk dat ze dat wel kan, hoor. Tim krabt zichzelf nl ook best vaak, vooral aan een wondje in zijn oor. Maar goed, mocht ze het krijgen: je kunt het wel behandelen hoor. Is alleen zo zielig. En jammer genoeg kan ze het daarna nog een keer krijgen, omdat ze nu nog geen jaar is.

Sterkte ermee in ieder geval!

o jee, dat is vervelend, zeker voor jou,op deze leeftijd heb je er vaak meer last van!
Hier heeft alleen onze oudste zoon het gehad, vorig jaar de hele peuterschool, wij de kids laten spelen onder het mom van dan hebben we het gehad, ehh niet dus,,haha
Veel succes ermee

sterkte met je jeuk Kelly, hoop at je je kunt inhouden. alicia hoeft het trouwens niet te krijgen hoor, toen mijn derde kind werd geboren, melanie hadden de oudste twee ook de waterpokken en zij heeft niks gekregen

Terug
Bovenaan