Waterpokken...

Onze kleine meid heeft sinds het weekend de waterpokken...
Het begon zaterdag met een paar vlekken en zondag had ze het goed met flinke koorts...
Al 2 dagen en nu heeft ze zelfs flinke jeuk waardoor ze niet kan slapen...dus 2 nachten al niet kunnen slapen...
En moet zeggen het begint aardig op te breken, maar het zieligs is het voor haar.
Ben vanalles aan het smeren en zetpillen aan het geven om het maar een beetje behachelijk te maken maar pfffffffff het helpt niet veel...

En dan hoor je van iedereen,...ze kan het maar gehad hebben..AHHHHHHHHHHHH

Jullie ervaringen mee?
Ook slapeloze nachten?
Hoe lang duurde het bij jullie?

wat vervelend he. Hier wel ervaring ermee. Rick en Tom hebben het al gehad rond de 6 maanden.
Tip. heb je havermout, doe een handvol vlokken in een washandje en leg het in het badje . was je dochtertje er helemaal mee. zo gaat de jeuk weg. (havermout wordt drappig en het water melkachtig van kleur)Het hielp hier perfect.
succes ermee

Ha Sens,

Waardeloos hè, die kinderziektes!
Waaren heeft in mei de waterpokken gehad en inderdaad, de havermout-tip van mamamar werkte ook hier veeeel beter dan allerhande smeerseltjes van de apotheek/drogist.

Bij AH liggen onderin het ontbijtgranen vak rood-witte Euroshopper pakken 'rolled oats', super goedkoop en van wat je overhoudt kan je altijd nog havermoutpap koken ;-)

Sterkte+beterschap!
Evje

Hoi meid,

Wat vervelend, hier nog geen pokken en ik kan me voorstellen dat je je even schrap moet zetten als je kind het krijgt, omdat de klachten niet fijn zijn. Bedankt trouwens voor de tips van havermout, die ga ik onthouden!

Blossom

Terug
Bovenaan