waterpokken

Hè welja, dat kan er ook nog wel ff bij. Onze jongste heeft de waterpokken. Gelukkig heb ik het zelf vroeger ook gehad dus is er qua gezondheid voor de baby niets aan de hand.
Maar sjonge jonge wat een nacht heb ik achter de rug... Ik slaap sowieso slecht maar met een huilende dreumes, een hoestende kleuter en een man die daar dan weer heel chagrijnig van wordt ben ik er ook wel een beetje klaar mee.

vervelend hopelijk blijft de kleine nog even zitten, mijn 2 kids hadden ook de waterpokken toen ik net bevallen ben van mijn 3e heel vervelend want ze mochten hun baby broertje niet lekker knuffelen en ik moest bij elk contact met mijn kids me goed wassen zodat ik de bespetting niet zou overbrengen!

Succes ermee.

Wat vervelend! Mijn zoontje kwam deze week thuis met een brief over hoofdluizen, jawel het heerst weer op school. Dus meteen alles weer ontsmet, terwijl ik eigenlijk geen puf meer heb....

@MamaAnne, wat een gedoe zeg. Gelukkig heb ik de waterpokken zelf vroeger gehad (heb het voor de zekerheid nog even laten testen) en heeft de baby de komende maanden dus ook mijn anti-stoffen. Als je zelf geen waterpokken hebt gehad (of het niet zeker weet) dan moet je inderdaad enorm uitkijken ivm met besmettingsgevaar.
Maar goed, neemt niet weg dat een jengelende krentenbol niet iets is waar ik nu goed tegen kan. Wel heel zielig. Ik wil hem graag troosten enzo maar dat optillen gaat niet zo goed meer met die dikke toeter.

Terug
Bovenaan