waterpokken.

sinds gisteren heeft pascal de waterpokken.
wat begon met een enkele stip op de rug, is nu uit gegroeid tot een waar pokken feest overal. rug, borst, buik, achter de oren, op de oogleden, op de kont zelfs op zijn piemeltje zitten pokkies.

Heb gisteren gelijk van die mouse gehaald. dat kun je in de koelkast bewaren voor een extra verkoelend effect.
hopelijk neemt het de jeuk wat weg. vooral nu het van dat kleffe weer is.

tot nu toe krabbelt pascal niet. wrijft zich wel eens over het hoofd, maar verder niks.
wel ziekig ervan, huilerig, niet willen eten. alleen maar bij papa willen zijn, en laat papa uitgerekend vandaag een nachtje weg zijn, hihi.

al meer kids die de pokken hebben gehad?

smooty

ik las trouwens ergens op deze site onder het kopje kwaaltjes en ziekten ofzo, dat het voor je kleintje lekker is om zonder luier te slapen, zodat het niet zo broeit met de pokken.
maar pascal is nog niet zindelijk.
dan kan hij toch niet zonder luier slapen. hij weekt het behang van de muur joh.

Noa heeft de waterpokken gehad met 13maanden, had ze gelukkig niet veel last van, geen jeuk of koorts.

En die mousse schijnt heel goed te zijn, die had mijn zus ook voor haar jongste...dus lekker smeren daarmee.
En hij kan het maar gehad hebben, beter nu dan als hij ouder is!

ja idd zonder luier is beter omdat het dan aan de lucht kan drogen. best lastig als ze nog niet zindelijk zijn.heb je geen kraammatje meer kan hij daar overdag op slapen zonder luier

@kelly; eh net als de meeste mannen/jongens neemt ook pascal niet de moeite om te richten hihihi.
het is meer een zaak van oei ik sproei.......
kraammatje is dus waarschijnlijk het enigste wat droog blijft hahaha.

ik zal nog even moussen. meneer is al weer een tijdje wakker. het is ook zulk plak weer, dus ook op t kamertje warm en dat zweet zo, niet goed voor de poks.

smooty

hier nog geen waterpokken. maar ben wel nieuwschierig naar de mouse wat voor merk is dat en waar kan ik ht halen. moet ik ff opschrijven hahaha kan ik het halen als jorn de waterpokken krijgt. :d

Wat vervelend zeg! De oudste heeft de waterpokken gehad maar echt minimaal en Joël heeft nog niets gehad... zal vanzelf wel komen ;-)

Die mousse is dat niet kids... nog wat?
Want daar hoor ik ook erg veel goede verhalen over.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan