Waterpokken

Me kleine meis heeft dus de waterpokken en zit helemaal onder vooral bij haar luier.
Gelukkig heeft ze er weinig last van en voor de rest nog geen verdere klachten.
Hoe gaat het met jullie kleintjes?

X

Agossie wat zielig..... Beterschappies voor de kleine meid.

Hier gaat alles goed,tandje nr 5 komt nu door hij zit al uit zich zelf en kruipt achteruit de hele benedenverdieping door. Sinds een week of 3 zegt hij papa en jaja... En sinds 2 weken eet hij helemaal met de pot mee, wel zo lekker makkelijk. Daardoor heeft hij ook nog maar 2 flesjes op een dag nodig.
Maandag moeten we naar het cb en dan horen we meer. Zelf denk ik dat ie nu zo'n 13 kilo weegt en hij gaat van kledingmaat 80 naar 86. Het is een grote beer...
Ik moet zeggen dat ik het alleen maar leuker en makkelijker vind worden.

Sterkte met de kleine meid..
xx

Ah wat zielig. Bij ons heeft de oudste dit jaar de waterpokken gehad, ze had er gelukkig ook niet zoveel last van. Onze kleine meid heeft het toen gelukkig niet gehad, want als ze het onder de 1 jaar krijgen heb je grote kans dat ze het later nog een keer krijgen. Beterschap.

Hier gaat ook alles goed. Met de tandjes en het praten gaat het nog niet zo hard. Ze babbelt wel wat, maar echte woordjes zegt ze nog niet. En ze heeft nog steeds maar 2 tandjes.
Ze gaat wel erg hard met kruipen, staan en losstaan. Ze is erg nieuwsgierig. Volgende week moeten we ook weer naar het bureau.

@Binbar: hoe gaat het bij jullie met de koemelkallergie? Geef jij al gewoon yoghurt en dergelijke?

Liefs

Hoi rjsj,

Wij geven zo nu en dan een "gewoon" (melk) stukje brood, daar reageerd hij goed op. Yoghurt geef ik hem nog niet,Maar daarin tegen krijgt hij een soja toetje.
Ik kreeg van de huisarts de tip om langzamerhand kleine stukjes brood te geven van ons.. En dan kijken hoe hij daar op reageerd. Verder eet hij gewoon met de pot mee, stampot kan je ook met kookvocht maken dat hoeft niet perse met melk.
En van de week wil ik een keer pasta saus met creme frache gaan maken, hij is gek op pasta, dus ik ga het gewoon een keer proberen.

En bij jou rjsj? Hoe gaat het bij jou met het eten van de kleine? Geef jij al melk producten?

Het lijkt er hier trouwens op dat de kleine man nu 3 tandjes tegelijk krijgt.. vroeg me af of dat kon...Of heb ik weer een apart kind hahahaha

Terug
Bovenaan