Waterproofspray

<p>Hallo dames, </p><p>Ik weet dat sommige stoffen in bepaalde spullen schadelijk zijn, maar hoe zit het met waterproof spray voor leer etc? Ik wil namelijk mijn schoenen inspruiten.</p><p>Er zitten koolwaterstoffen, c6-c7, n-alkanen, isoalkanen, cyclische, <5% n-hexaan; propaan-2-ol ; n-butylacetaat in. Waterproofspray van de Hema. </p><p> </p><p> </p><p> </p>

Je kan ook nog té ver gaan als zwangere? 

Doe je dan buiten in de buurt van een auto ook een mondmasker op en bij iemand die in een straal van 5 meter rondom jou rookt een gasmasker? Als je nou de hele dag in die ‘dampen’ zou staan oké, maar die 10 seconden... 

[quote quote=10138091]Je kan ook nog té ver gaan als zwangere? Doe je dan buiten in de buurt van een auto ook een mondmasker op en bij iemand die in een straal van 5 meter rondom jou rookt een gasmasker? Als je nou de hele dag in die ‘dampen’ zou staan oké, maar die 10 seconden…[/quote]
Hahah je hebt gelijk. Hoe moeilijk kan je het voor jezelf maken?! :)

[quote quote=10138098]

Hahah je hebt gelijk. Hoe moeilijk kan je het voor jezelf maken?! [/quote]
Het is absoluut niet verkeerd bedoeld trouwens! Maar het leven als zwangere is al ‘zwaar’ genoeg om je hier druk over te maken ;-) 

Terug
Bovenaan