Waterratje!!

Vandaag ben ik met mn papa en mama naar het zwembad geweest.
Papa ging mee zwemmen, mama niet, ze is nog niet helemaal beter van een heftig griepje.
Maar mama heeft wel foto's gemaakt en ik vind ze super!!
Ze zeiden dat ik een waterratje ben.
Wat vinden jullie?

Zo ziet een gekauwd koekje eruit mama!

Liefs Mike en jen

Hey Mike,

Leuk dat zwemmen !! Mijn mama zegt ook altijd dat ik een kleine waterrat ben als wij gaan zwemmen. Maar eigenlijk vind ik er de eerste 5 minuten  niks aan.. Maar jij geniet echt, wat is jullie geheim ?

Groetjes Milan

Hahaha, die Mike. Leuk hè, zwemmen! Ik ben zondag met mama en Merijn gaan zwemmen en ik vond het ook superleuk! Mama keek alleen steeds een beetje angstig als ik vanaf de kant gewoon het water in sprong! Tja, dan ga je wel eens kopje onder! So what!! Een keertje hoesten en proesten en gewoon nog een keer springen!

Merijn daarentegen was een beetje een bangerik. Hij durfde alleen van de kant te springen als mama erbij stond! Hihi! En juist hij moet watervrij worden, omdat hij halverwege dit jaar op zwemles gaat!

Ik hoop dat we snel weer een keertje gaan zwemmen!

Groetjes Siebe

Een echte waterrat!

Hier niet zo'n held, zwemmen is super, maar laat haar niet los, dan gaat ze helemaal in de paniek. Ach ze heeft nog even voor ze op zwemles gaat.

Groetjes Nanda

Ha Mike!

Dat ziet er zeker goed uit! Misschien krijgen we die mama's van ons gek om eens in een zwembad af te spreken met zijn allen??   Lijkt me helemaal gaaf, hahaha!
Nemen we   jou vader ook mee goed?

greets, Thomas

Hey Mike....

wat een geweldige lieve papa heb jij zeg die met jou gaat zwemmen.....mijn papa doet dat ook met mij omdat mama nog niet mag zwemmen....

we treffen het wel hoor met die papa`s.....

en ga je ook weleens met je papa naar ballorig.....mijn papa is dan net weer een kleinkind...whahahha....

Nou high5 Yoëll

Hey Mike....

wat een geweldige lieve papa heb jij zeg die met jou gaat zwemmen.....mijn papa doet dat ook met mij omdat mama nog niet mag zwemmen....

we treffen het wel hoor met die papa`s.....

en ga je ook weleens met je papa naar ballorig.....mijn papa is dan net weer een kleinkind...whahahha....

Nou high5 Yoëll

Terug
Bovenaan