watervrees

nou had gehoopt dat antonio over zn watervrees in het zwembad zou komen als we op vakantie waren, maar helaas.

babyzwemmen ging nl niet echt denderend, viel de eerste keer met zn koppie er gelijk in.

de hele vakantie plakte hij alleen maar aan mij, huilde als mn man hem vasthad, ik kon dus eigenlijk geen kant op, na hem een tijdje er gewoon in te houden ging het wel maar pfff dat viel echt wel tegen. ik had ook een opblaasbaar badje maar ook dat was geen succes.

alleen de laatste drie dagen ging het iets beter omdat ik er per toeval achterkwam dat hij de douche bij het zwembad errug leuk vond en als ik hem dan in het zwembad deed vond hij het niet eng .

herkennen jullie dit

Wat vervelend voor je zeg. En voor Antonio natuurlijk ook, het water kan zo lekker zijn voor die kleintjes. Ik herken het wel van mijn oudste, niet van onze Tim. Die gaat graag mee het water in en loopt en springt gewoon het zwembad in. Het enige waar hij, als het om water gaat, moeite mee heeft, is zijn haren wassen. En dan met name shampoo uitspoelen. Maar zoals ik al schreef, de oudste was ook nooit zo'n waterrat hoort. Dat begint nu een beetje te komen, en hij is inmiddels 6.

Jakkes wat vervelend hoop dat het nog bij trekt met de tijd..

Hier een grote waterrat die gaat zelfs als hij de kans krijgt met het water uit de hondenbak spelen (zucht)
Ethan word eerder boos als hij de schelp ziet en hij mag er niet in..

Terug
Bovenaan