waterwratje

Goedemiddag,
hier is het momenteel stralend weer, hopelijk houdt dit weer een tijdje aan. Mijn dochter 15 maanden loopt nu echt goed binnen. Als het weer aan houdt dan kan ze ook goed buiten leren oefenen met lopen. Schaffen we gelijk een leuke zandbak aan. Laat de zomer maken komen hoor.

Maar daar gaat mijn vraag helemaal niet over.
Vanochtend deed ik mijn dochter in de douch en kwam ik tot de ontdekking dat ze een waterwratje haar okseltje heeft.
Heeft iemand tips wat je hier aan kunt doen?
Mij staat eigelijk bij dat die vanzelf weer wegtrekken? Heb ik dit juist?

Ik lees graag jullie reacties.

Groeten C
 
Onze dochter heeft meerdere waterwratjes. Bij het cb zeiden ze niets er aan te doen, ze trekken zelf weg al kan dat wel een jaar duren. Alleen als het bijv. onder de luier zit en je merkt dat het gaat smetten o.i.d. dan evt. naar de ha gaan. Maar eigenlijk niets aan doen dus.
Succes ermee.
 
Hallo,

Mijn zoontje is nu 21 maanden en we hebben  1,5 maand geleden 18 waterwratjes weg laten halen, ze waren zo groot geworden en flink vermenigvuldigt van 2 naar meer dan 20. Ze zaten ook heel veel rond de luier dus hebben we besloten er een aantal weg te hal. Nu heeft ie er nog een paar maar die zijn zo klein dat we ze hebben laten zitten, de ha zei wel als  ze weer groter worden kom maar weer terug dan halen we ze weer weg. Hij bloedde goed maar nu na ongeveer 1,5 maand zie je er bijna niets meer van.

Groetjes  Sandra mama van niels    
 
Terug
Bovenaan