Waterwratjes

Hallo,

Mijn zoontje van 2 heeft sinds enige weken een aantal waterwratjes op zijn borst. We zijn al bij de huisarts geweest, maar die zegt dat er niets aan te doen is en dat het vanzelf over gaat, alleen kan het wel  6 maanden tot een jaar duren!
Nou heb ik een tijdje geleden ergens gelezen dat er een homeopatisch middeltje is dat op de wratjes gedept kan worden waarna ze verdwijnen. Ik kan het artikeltje nergens meer vinden. Kan iemand mij helpen of hebben jullie andere tips om er vanaf te komen?

Alvast bedankt
mam30
 
Voor zover ik weet kun je het beste de boel maar gewoon met rust laten, of ze moeten op plekken zitten waar het irriteerd (oksel, binnenkant bovenbenen) waardoor ze opengaan en zich vermenigvuldigen.

Het is ontzettend pijnlijk om ze weg te halen zei mijn ha, vandaar dat ze er liever niets aan doen.
(ik dacht een poosje geleden dat onze zoon ze had, het leek er erg op, moest het in de gaten houden vd huisarts, maar bleek achteraf ws koorstuitslag te zijn, omdat hij een kleine week later ziek was en de plekjes gingen weg)

Van iets homeopatisch heb ik nog nooit gehoord, daar kan ik je niet mee helpen.

Groetjes Mosy
 
Terug
Bovenaan