Waterwratjes

Een aantal weken geleden ontdekte ik bij onze dochter een soort kleine wratjes op haar buik. Ik naar de dokter en die vertelde dat het waterwratjes zijn. Heel onschuldig en gaat vanzelf weer over. Er zou ook geen middel zijn die je kon gebruiken zodat ze weg zouden gaan.
Nu zit ik op internet te kijken en nou zou er een spray zijn en een homeopatisch middel waardoor het wel eerder weggaat.

Heeft iemand ervaring met waterwratjes en middeltjes hiervoor?

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Groetjes

Hoi,
Ons oudste zoontje van 3 heeft ook last van waterwratjes; op zijn onderarm. Het is moeilijk voor hem om er niet aan te krabben. Ook wij hebben te horen gekregen van de huisarts dat er niets aan te doen is. Afwachten en binnen een jaar tot anderhalf jaar gaan de wratjes weg; maar ze zitten er inmiddels toch al zeker een jaar.....
Nu heb ik van iemand de tip gegeven om zijn arm in te smeren met Calendulan emulsie (homeopatisch). Dit zou helpen tegen de jeuk (ik heb het ook gebruikt toen hij de waterpokken had) maar de wratjes zouden er ook eerder door weggaan. Ik smeer zijn arm er  nu een week (2x per dag) mee in en zie al  verbetering. De wratjes lijken kleiner te  worden en in te gaan drogen.    
groetjes Renske

Bedankt voor je reactie. Hier is het gelukkig niet dat ze ze er aan gaat zitten, want het zit op haar buik en daar zit haar romper over heen, maar misschien jeukt het wel, of heeft ze er last van. Dat weet ik niet want dat kan ze nog niet zeggen ze grijpt er niet naar.
Ik ga het ook gewoon proberen en hopen dat het werkt. Het vervelende als ze er aan gaan krabbelen is dat ze er nog meer kunnen krijgen.
Ik hoop dat ze snel over zijn bij jullie.

Groetjes

Terug
Bovenaan