Watis dat toch

Ieder ochtend fles komt er weer zo uit..... Ze heeft last van flux dus er zit jbpm in.... Maar binnen 5 minuten de hele inhoud weer kwijt....

Heeft iemand dit ook?....

Woensdag naar het cb ook maar even vragen..... Vervelend voor haar vooral

nou hier ook geknoei met de voeding ,ik krijg er al weinig in 3 voedingen samen ongeveer 400/450.nu wil ze de laatste voeding eigenlijk ook niet meer om 19.00 ik doe hem nog wel maar met veel gedoe pff tandjes misschien?

wat krijgt ze naast de flessen?

ons meisje hefet 4 flessen, klein beetje fruithap met een halve liga en soms een beetje groenten.... maar dan wel 4 flessen van 180/6

zal ook vast de fase tandjes zijn....

Noa heeft nu voor de 2e keer in 2 weken de ochtendvoeding (borstvoeding) eruit gegooid maar ik denk dat dat er meer aan ligt dat ze zo snot verkouden is

ze krijgt om 6.30 /12.30 / 18.30 fles met een beetje bambix en jbpm a 150 ml per x teminste dat probeer ik erin te krijgen.s morgens om 9.30 potje fruit met halve liga en s middags/avonds tegen 16.00 half potje groente en een toetje.

D. drinkt zijn flessen ook niet leeg.. Is meer geïnteresseerd in brood, groente en fruit. Drinkt krap 500cc aan melk... Weet ook niet waar het vandaan komt, maar krijg het er nirt in!

Vandaag gehoord, flessen afbouwen is bijvoeding.... Ochtend pap, dan koek, drinken, brood met melk, fruithap en dan met. Pot mee eten en dan weer een fles..... Benieuwd oe we dat er in gaan krijgen hihihi

En de ichtend fles wat rekken kan helpen....

Terug
Bovenaan