Watten in mijn hoofd :-S

Hai meiden!

Ik werd vanmorgen wakker met het gevoel alsof iemand de nacht had gespendeerd met mijn hoofd vol watten te proppen...
Daar heb ik al een paar dagen een beetje last van, maar vanochtend was het echt vervelend.
Is daar wat aan de doen?
Verder ben ik gister door mijn rug gegaan. Ik zit pas in mijn zesde week, maar mijn buik wordt natuurlijk zwaarder en zwaarder. Enig idee of het minder snel over zal gaan dan normaal?
Normaal gesproken kom ik niet snel van rugpijn af zonder spierverslappers. Jammergenoeg gaat dat niet goed in combinatie met een zwangerschap, dus hopen dat het me nu op de normale manier lukt! :)

Liefs, Lenneke
 
watten in je hoofd?
van die uitdrukking heb ik nog nooit gehoord...
bedoel je koppijn ofzo?
tja een paracetamol mag je met maten gerust pakken hoor.
en anders gewoon laten gaan, en denken dat het er maar bij hoort. ik heb ook allerlei vagen klachten tja, zal wel goed komen denk ik dan maar.
gr. sandy
 
Weet je zeker dat je bloeddruk niet aan de hoge kant is? Dan kan je namelijk ook zo'n gevoel krijgen. Misschien maar even testen voor de zekerheid.

En die rugklachten zullen toch nog niet van je zwangerschap komen. Met 6 weken heb je toch nog geen dikke buik?! Veel bewegen en oefenen zou ik zeggen!
 
Dat met die rugklachten heb ik ook. Ik ga al jaren gemiddeld een keer per 3 a 4 maanden door mijn rug. Soms moet ik dat ook met spierverslappers oplossen (als het heel erg is) maar ik probeer altijd eerst met warmte pleisters of een kruik enzo. Een paar weken geleden schoot het er ook in en toen heb ik tijgerbalsam gesmeerd samen met een warme kruik en dat had best goed geholpen (ik had het dan ook niet zo heel erg). Ik denk in iedergeval niet dat het aan je buikgroei ligt, je kindje weegt nu misschien 5 gram ofzo en de vruchtzak is ook nog heel erg klein.

Sterkte in ieder geval.

Jane (16 weken)

 
Terug
Bovenaan